3 תשובות
בכללי לא לקנות כלבים, בטח שלא מחנויות כלבים!
תאמצי הכי טוב
קניתי את הכלב שלי אצלו לפני כשלושה חודשים.
חייבת להבהיר, אני בעד ומעודדת אימוץ כלבים.
הסיבה שקנינו כלב ולא אימצנו היא שאח שלי הקטן אוטיסט ופסיכולוג ילדים המליץ לנו על סוג כלב מסויים שיהיה טוב בשביל האוטיזם שלו.
היה חשוב לקחת אותו גור כדי שיתרגל אליו ויהיה חברותי כלפיו כבר מגיל קטן, ידוע שכלבים מהמכלאה לרוב לא חברותיים בהתחלה בעקבות חרדות מהבעלים הקודמים שלהם וכו'..
עכשיו, לגבי השאלה - כשבאנו הוא קיבל אותנו יפה נתן לנו לבחור את הכלב והחזקנו ושיחקנו איתו, החנות הייתה מצחינה, מבולגנת וריקה לחלוטין מאנשים, המקום שהוא שם את הגורים שלו לא מטופח, שם את כולם בכלוב זכוכית כמו של דגים רק בלי גג כדי שיהיה להם מקום לנשום, והמחירים בשמיים, בעיניי לגמרי לא מוצדק.
מולי עצמו הוא באמת אדם חם עם לב טוב, אבל יש לו דרכים קצת מסובכות להראות את זה, כשבחרנו את הגור הוא צעק עליי שאני לא מחזיקה אותו טוב, ואני פחדתי מאוד להפיל את הגור כי הוא קטנציק, הוא הראה לי איך מחזיקים אותו אבל הוא עשה את זה בצורה לא נעימה ואגרסיבית בשבילי, בתור לקוחה שלא מכירה את הבן אדם.
אגב, אני ואמא שלי התייבשנו שם במשך כמעט שעה עד שהשותפה שלו באה כי זה לא רק לבוא לקחת את הכלב ולצאת, היא העבירה לנו "קורס" מפורט ומאוד טוב, המליצו לנו על המון מוצרים ודחפו לנו עוד ועוד ועוד מוצרים והם טענו שזה חובה לכלב כשבתכלס זה רק בשביל לעקוץ אותנו כי הם שמו לב שלקחנו את הכלב הכי יקר שלהם.
בסופו של דבר יצאנו עם סכום מטורף - כמעט 10 אלף, כשלא השתמשנו ב60% מהמוצרים שדחפו.
הוא גם לא הפסיק לצעוק על השותפה, כאב לי בשבילה, היא נתנה את המקסימום שלה והיא הסבירה מדהים, בסופו של דבר השירות סביר, בטוחה שיש מקומות יותר טובים.
חייבת להבהיר, אני בעד ומעודדת אימוץ כלבים.
הסיבה שקנינו כלב ולא אימצנו היא שאח שלי הקטן אוטיסט ופסיכולוג ילדים המליץ לנו על סוג כלב מסויים שיהיה טוב בשביל האוטיזם שלו.
היה חשוב לקחת אותו גור כדי שיתרגל אליו ויהיה חברותי כלפיו כבר מגיל קטן, ידוע שכלבים מהמכלאה לרוב לא חברותיים בהתחלה בעקבות חרדות מהבעלים הקודמים שלהם וכו'..
עכשיו, לגבי השאלה - כשבאנו הוא קיבל אותנו יפה נתן לנו לבחור את הכלב והחזקנו ושיחקנו איתו, החנות הייתה מצחינה, מבולגנת וריקה לחלוטין מאנשים, המקום שהוא שם את הגורים שלו לא מטופח, שם את כולם בכלוב זכוכית כמו של דגים רק בלי גג כדי שיהיה להם מקום לנשום, והמחירים בשמיים, בעיניי לגמרי לא מוצדק.
מולי עצמו הוא באמת אדם חם עם לב טוב, אבל יש לו דרכים קצת מסובכות להראות את זה, כשבחרנו את הגור הוא צעק עליי שאני לא מחזיקה אותו טוב, ואני פחדתי מאוד להפיל את הגור כי הוא קטנציק, הוא הראה לי איך מחזיקים אותו אבל הוא עשה את זה בצורה לא נעימה ואגרסיבית בשבילי, בתור לקוחה שלא מכירה את הבן אדם.
אגב, אני ואמא שלי התייבשנו שם במשך כמעט שעה עד שהשותפה שלו באה כי זה לא רק לבוא לקחת את הכלב ולצאת, היא העבירה לנו "קורס" מפורט ומאוד טוב, המליצו לנו על המון מוצרים ודחפו לנו עוד ועוד ועוד מוצרים והם טענו שזה חובה לכלב כשבתכלס זה רק בשביל לעקוץ אותנו כי הם שמו לב שלקחנו את הכלב הכי יקר שלהם.
בסופו של דבר יצאנו עם סכום מטורף - כמעט 10 אלף, כשלא השתמשנו ב60% מהמוצרים שדחפו.
הוא גם לא הפסיק לצעוק על השותפה, כאב לי בשבילה, היא נתנה את המקסימום שלה והיא הסבירה מדהים, בסופו של דבר השירות סביר, בטוחה שיש מקומות יותר טובים.
באותו הנושא: