5 תשובות
הוא זר, למה שזה יהיה מביך?
כי הוא לא מכיר אותך ובואי הואמ לא יודע איך את נראת מאחורי הטלפון את מדברת רק בקול וגם הסיכויים שתיפגשו הם כמעט אפסיים וגם עם כן הוא לא יודע מי את כי הוא לא יודעת איך את נראת וסביר להמיח שגם את לא
שואל השאלה:
זה פשוט מביך לדבר בטלפון
אנונימית
צודק גם לי לקח זמן לדבר עם מישהו זר בטלפון זה נשמע מפגר אבל כן
אני תמיד רושמת מה להגיד ( כשזה שיחה חשובה או משהו ) ואז אם אין לי מה להגיד אני פשוט אומרת אצ מה שאני רושמת