7 תשובות
כן
ברור שלא
אני מניחה שכן
אבל עם זה היה קורה לי *חס וחלילה* אז הייתי משאירה כדי כאילו להרגיש שהוא עדין איתי
אבל עם זה היה קורה לי *חס וחלילה* אז הייתי משאירה כדי כאילו להרגיש שהוא עדין איתי
חח מה זאת השאלה המוזרה הזאת?
אני אבל חושבת שזה לא יעניין אותם אם אני שם או לא.
אני אבל חושבת שזה לא יעניין אותם אם אני שם או לא.
אנונימית
כן
באותו הנושא: