התחברות
הרשמה
שחברה שלי באה אליי (הכי טובה שלי) אז אנחנו מדברות כזה כמה דק ואז אנחנן בטלפון ונשבעת שאני לא מוצאת עוד נושאי שיחה ואז
שתינו אומרות דיי עם טלפונים וזה אבל אין ממש מה לעשות עם זה
עזרה?
18 באוקטובר 2020, 18:03
חברה הכי טובה
נושאים לשיחה
תשובה אחת
לכולם זה ככה
ג
גברת קלאוס
באותו הנושא:
לחברה ממש טובה שלי יש אקס ואנחנו מדברים
לפעמים בלילה החברה הכי טובה שלי מתגנבת אליי לחדר ואנחנו מדברות ואמא שלי לא מאמינה לי היא רוצה לשלוח אותי לטיפול
זה הגיוני שאני מתגעגעת לחברה הכי טובה שלי ואנחנו לא מדברות?
רבתי עם חברה הכי טובה שלי לפני כמעט שבוע ואנחנו לא מדברות מאז...
איך להגיד לחברה שלי שהיא כבר לא החברה הכי טובה שלי כי אנחנו בקושי מדברות ולא נפגשנו מלא זמן.. בלי לפגוע בה?
ישלי חברה ממש ממש טובה ואנחנו מדברות הרבה ותמיד אנחנו מאוד קרובות פיזית כשאנחנו מדברות,תמיד מעירים לנו עלזה ...מזה אומר?
יש ילדה בשכבה שלי שהיינו פעם חברות הכי טובות והיום אנחנו לא מדברות בכלל (המשך בפירוט)
אני מתגעגעת לחברה הכי טובה שלי ואנחנו כבר לא מדברות כי היא ניתקה קשר ובצדק..
אני רבתי עם החברה הכי טובה שלי אנחנו כבר לא מדברות כמה ימים.
התרחקתי ממש מחברה טובה שלי ואנחנו בקושי מדברות,מה לעשות?
תפתחו אליי רגשות בקטע ידידי כאילו אנחנו החברות / חברים הכי טובים משעמם לי ובאלי חברים