20 תשובות
עזבתי בכיתה ט ו י וחזרתי בכיתה יא כדי להוכיח שאני יכולה
ועכשיו אני יב ובקרוב מסיימת בגרות = )
ועכשיו אני יב ובקרוב מסיימת בגרות = )
שואל השאלה:
ואת שמחה שחזרת? או שאת חושבת שהיה עדיף לך להמשיך ללמוד בבית
ואיך היה ללמוד לבד בבית?
ואת שמחה שחזרת? או שאת חושבת שהיה עדיף לך להמשיך ללמוד בבית
ואיך היה ללמוד לבד בבית?
אנונימית
חזרתי לבית ספר
ללמד מהבית לבד יהיה קשה
ללמד מהבית לבד יהיה קשה
לא קרה לי.. אני רק בז'
אני מציעה לך להישאר כי את עוד מעט מסיימת
אני מציעה לך להישאר כי את עוד מעט מסיימת
אני.
מתחרטת בכל יום.
אני עם משכורת פח לא עושה עם החיים שלי כלום.
אל תעשו טעויות כאלה
אבל מה אני אעשה.. אם הייתי ממשיכה כנראה שלא הייתי פה היום.
ניסיונות התאבדות שלא צלחו והכל..
אבל אני יוגעת שלא יכולתי להמשיך.
גם כמה שניסיתי להתמיג בלימודים ונשארתי ערה בלילה ללמוג למבחנים..
לא הצלחתי.
אני לא יוצלחת.
מתחרטת בכל יום.
אני עם משכורת פח לא עושה עם החיים שלי כלום.
אל תעשו טעויות כאלה
אבל מה אני אעשה.. אם הייתי ממשיכה כנראה שלא הייתי פה היום.
ניסיונות התאבדות שלא צלחו והכל..
אבל אני יוגעת שלא יכולתי להמשיך.
גם כמה שניסיתי להתמיג בלימודים ונשארתי ערה בלילה ללמוג למבחנים..
לא הצלחתי.
אני לא יוצלחת.
אנונימית
עזבתי שנה שעברה קצת אחרי תחילת יא דברי איתי יכול לעזוב
לעזור
האמ כן אני די עזבתי בערךxp
לא אני אבל מכירה למרות שזה לא היה מבחירה כלכך
בכיתה יב אני סוג של פרשתי לא באופן רשמי פשוט הפסקתי להגיע לאורך כמעט כל השנה החלטתי לוותר ומבחינתי זאת הייתה פרישה אבל ברגע האחרון אני כן החלטתי לעשות את הבגרויות שעוד לא עשיתי אז כן תהיה לי תעודת בגרות
אני בכיתה יב, חוויתי שנה שעברה ובכלל מכיתה ט' סיטואציות דומות לשלך, אני הכי מבינה באיזה מצב את נמצאת: חרדה לבוא לבית ספר, חרדה לדבר בזום בשיעור, חרדה מהעומס והבגרויות, הרגשה שהימים לא עוברים וכל יום מתבזבז/מדכא יותר מהשני. הייתי שם. אז קודם כל תאמיני לי- זה רק נדמה לך, כיתה יא עוברת יותר מהר ממה שהיא מרגישה בפועל, ותוך שנייה תמצאי את עצמך בחופש הגדול ובכיתה יב. נכון שיש עומס מבחנים וקשה וצריך ללמוד מלא. במיוחד עכשיו כשהכל בזום אז צריך פי 2 משמעת עצמית. *אבל*- יש אבל גדול, הבית ספר מדרבן אותך לעשות את זה- הוא זה שגורם לך לשבת וללמוד ותאמיני לי שזה לא מעט ללמוד לבגרויות. בשביל זה יש את המורים ששם בשביל לעזור ולכוון ולהוסיף דברים שאת לא יודעת. גם אם את חושבת שאת יכולה ללמוד הכל בעצמך- תשבי לבד ללמוד הכל (אני לא הייתי מסוגלת לעשות את זה) כפי שאמרת חיי החברה שלך לא משהו, וזה עוד יותר גרוע, כי לא יהיה לך את הכיתה או מישהו שתוכלי לשאול אותו שאלות (לא תיהי באותו קצב כמו הכיתה), ותאמיני לי שלמרות שאני ביישנית שאלתי את המורים והחברות הרבה שאלות לפני הבגרות. המורים/ חברים לכיתה גם משחקים תפקיד חשוב במצב רוח שלך: הם לא יהיו שם לענות בשבילך, את לא תרגישי איתם את הביחד הזה, בכיתה כזאת זה מאוד חשוב שכן תהיה לך תקשורת אפילו אם זה על ענייני בית ספר. אם תעשי הכל לבד זה יכול לדכא אותך, וזה עלול לגרום לך באמצע להרים ידיים. וגם אם יש לך חרדות הלהיות לבד ולפרוש לגמרי ממסגרת זה עוד יותר יסגור אותך, הבית ספר נותן לך הזדמנות כן לתקשר וכן להתמודד עם זה, אפילו שאת חושבת שרע לך זה חשוב להתמודד עם הקשיים. אז דעתי היא בהחלט לא לפרוש. אבל מקווה שבסוף תעשי את ההחלטה הנכונה עבורך, אחרי הכל יא היא כיתהצקצת קשה אבל את תעברי אותה ומקווה שזה יהיה בצורה הטובה ביותר.
אנונימית
אני נשרתי הייתה תקופה שלמדתי בבית אבל זה היה קשה מדי בשבילי לא באמת הצלחתי ללמוד בסוף חזרתי ללמוד בבית ספר ואז נשרתי שוב לגמרי אני חושבת שאם קשה לך בבית ספר ולא מסתדרת חברתית לימודי בית זה יכול להיות נחמד אבל את באמת תצתרכי להשקיע ולהתמיד כי זה רק את לבד תצתרכי לשכנע את עצמך שעכשיו את לומדת ולא רואה טלוויזיה אין להגיד יותר מאוחר כי בסוף לא לומדים באמת יש אפשרות ללמוד בבית ועדין לעשות את הבגרויות המבחנים הכל כמו הכיתה ועדין יש לך 12 שנות לימוד כדי לך לבדוק את זה ולעשות תקופת ניסיון
אנונימית
אני
עברתי לחינוך בייתי.
עברתי לחינוך בייתי.
עזבתי בכיתה ו ובכיתה ט
אנונימי
אני אבל אני לא לומדת בכלל
למדתי באקסטרני יא ויב
אחרי שלא הלכתי תקופה ארוכה בכיתה י
אבל שילמתי בשנה 11500 אלף שקל ויש יותר יקרים
חצי ההורים שילמו לי חצי מהחסכונות ומהעבודה שלי
שם לומדים רק לבגרות וזה הכי טוב בלי כל הזיוני השכל האלה בבית ספר
רק מה שצריך לבגרות וזהו
אחרי שלא הלכתי תקופה ארוכה בכיתה י
אבל שילמתי בשנה 11500 אלף שקל ויש יותר יקרים
חצי ההורים שילמו לי חצי מהחסכונות ומהעבודה שלי
שם לומדים רק לבגרות וזה הכי טוב בלי כל הזיוני השכל האלה בבית ספר
רק מה שצריך לבגרות וזהו
אנונימי
אגיד על עצמי שאני נשרתי בכיתה יא , לפני שהייתה קורונה , לפני שנתיים, ועכשיו אני בתוכנית הילה למי שמכיר זה מקום אקסטרני לאנשים שנשרו ממסגרות . לא יודעת אם זה כרגע זה מה שמתאים לך, אבל אנחנו ספציפית לומדים כרגיל גם בזמן הקורונה יש לנו אישור חריג כי שה נחשב "חינוך מיוחד" סוג של . לעזוב בית ספר זה קשה , וזה יכול להיות קשה ללמוד באופן עצמאי , אבל בכל מסגרת שהיא לא מסגרת פורמלית כמו בית ספר את צריכה ממש להכריח את עצמך ללמוד למבחנים ולבגרויות אין שיעורי בית וצריך לתרגל לבד
אם את חושבת שרע לך מדיי כרגע איפה שאת , בשיא הכנות, תעזבי . החברים האמיתיים תמיד ישארו , וגם ככה אנחנו במציאות שלא יוצאים מהבית , אז זה לא שאת מפסידה ממש " חוויה של תיכון" ואם ההורים שלך תומכים בזה ממש מצוין . המון בהצלחה !
אם את חושבת שרע לך מדיי כרגע איפה שאת , בשיא הכנות, תעזבי . החברים האמיתיים תמיד ישארו , וגם ככה אנחנו במציאות שלא יוצאים מהבית , אז זה לא שאת מפסידה ממש " חוויה של תיכון" ואם ההורים שלך תומכים בזה ממש מצוין . המון בהצלחה !
ולגביי הלהשלים בגרות אני עשיתי 5 מקצועות את הבגרות שלהם , תוך פחות משנה , ונשארו לי שלושנ מקצועות לבגרות מלאה, צריך כוח רצון וזהו . תמיד אפשר להשלים ולשפר
כן יחסית
אפשר להצליח בחיים גם ללא בגרות כל עוד את אדם טוב ואת חכמה גם בלי הציונים האלה שמכתיבים את מי שאת... בבקשה דברי איתי בפרטי אני כאן בשבילך! את תצליחי בחיים עם בגרול ובלי בגרות, תני לי את ההזדמנות לעודד אותך ולהראות לך זווית ראייה אחרת ושלחי לי הודעה בפרטי :)
באותו הנושא: