5 תשובות
חחח אז כשאת בישיבה תכתבי שהכי כיף להיות סאחי ולצפות מהצד את האחרים מתפרקים
"ממציאה דיאטת דמיטרי מדוכא"
שואל השאלה:
אזז מה אני אוהבת תשובות של סאחים
אזז מה אני אוהבת תשובות של סאחים
אנונימית
לא תקבלי כאן תשובה נורמלית כולם פה סאחים הזויים
עולה לי עולה לי עולה ולא יורד לי