5 תשובות
חחח אז כשאת בישיבה תכתבי שהכי כיף להיות סאחי ולצפות מהצד את האחרים מתפרקים
"ממציאה דיאטת דמיטרי מדוכא"
שואל השאלה:
אזז מה אני אוהבת תשובות של סאחים
אנונימית
לא תקבלי כאן תשובה נורמלית כולם פה סאחים הזויים
עולה לי עולה לי עולה ולא יורד לי