התחברות
הרשמה
מישהו בצבא שאני לא מכיר קרא לי סתום כי הוא ראה שהאנגלית שלי די בסיסית ולא ברמה גבוהה כלכך וממש נעלבתי
הייתי 5 יחל אבל הייתי די ממוצע ולא בין הטובים בכיתה. דרך להתעודד?
19 באוקטובר 2020, 02:49
לימוד אנגלית
שפות
מצב רוח
עצב
גיוס
תשובה אחת
מבין אותך מאוד תאמין לי גם לי עשו את זה בצבא אל תתייחס כנראה טמבל שאוהב לצחוק על אנשים שים אלף אתה יודע מה. אתה מכיר את עצמם מה אכפת לך ממנו
D
DD99
באותו הנושא:
מישהו במקרה מכיר תפקידים טובים בצבא ללא מיון?
היום הייתי במבחן בצבא וביקשו לשים את כל הטלפונים בקופסה אחת, אז אמרתי שאני מפחד לשים ומישהו שאני לא מכיר פתאום
מישהו כאן שמע או מכיר את סתיו לוי?
משקית תש או פקידת לשכה של מישהו בכיר בצבא?
יש פה בנות שרזו בצבא או מישהו שמכיר מישהי שרזתה בצבא ולא הייתה בקרבי
מישהו מכיר אתר כמו 'אח שיודע' בMAKO רק שעוסק בתפקידים בצבא שאינם לחימה?
מישהו פה מכיר את סתיו באשרי?מה אתם חושבים עליה
לשרת בצבא ולחזור מדי יום הביתה - מישהו מכיר דרך לחזור כל יום הביתה בצבא?
מישהו מכיר בצבא יחידה שנקראת ימ"ל 1014?
מישהו מכיר מיזם אלקטרוניקה בצבא ויכול לייעץ לי?
מישהו מכיר את התפקיד נהג מבצעי בצבא ???? מיטב שולחים לי שאני מתאימה לזה, בבקשהה תפרטו, כדאי לי?