5 תשובות
לשמור, כל עוד זה לגמרי בגדר הידידות.
תלוי מה הקשר שלכם עכשיו
אם נחמד לך איתה בתור ידידים אז למה לא?
אם לא, אז תנתק
זאת החלטה שלך, אף אחד לא יודע מה נוח לך ומה לא חוץ ממך
תלוי מה הקשר.
אם חברים טובים/ידידים אז לישמור
אם זה סתם קשר היי ביי אז לנתק
וזאת החלטה שלך.
אם אתה מרגיש שאתה חייב את הקשר איתה אל תנתק זאת החלטה רק שלך
באותו הנושא: