7 תשובות
אין לי אבל זה נשמע הגיוני
לא כזה קשה לי לנשום אבל אני לא מכניסה את הספטום להרבה זמן
לא רק לך גם למ
גם לי
שואל השאלה:
מוזר חשבתי שרק אני ככה חח אני יודעת שיש הרבה אנשים שיכולים ללכת עם הספטום בתוך הרבה מאוד זמן ואפילו כמה ימים
מוזר חשבתי שרק אני ככה חח אני יודעת שיש הרבה אנשים שיכולים ללכת עם הספטום בתוך הרבה מאוד זמן ואפילו כמה ימים
אנונימית
לי זה לא מפריע לנשום
מה -
לי לא מפריע
לי לא מפריע
באותו הנושא: