15 תשובות
אין לדעת
שואל השאלה:
אז אני שואל אותך, שליח של אלוהים, כן או לא?
אנונימי
שואל השאלה:
אם כך אנונימי אז היטלר לא נמצא עכשיו בגהינום.
אנונימי
כן, הוא היה שליח ה' אבל הוא כן נמצא בגהנום
יש כלל
"מגלגלים זכות בידי זכאי וחובה בידי חייב"
זאת אומרת שאם יש אדם שגם ככה עובר על דברים נוראיים אז יגלגלו דרכו עוד דברים נוראיים שצריכים להתממש (שואה לדוג')

הכלל הזה הוא גם מאוד פסיכולוגי ודי צודק
בעצם העיקרון הבסיסי שלו הוא אדם רע כנראה ימשיך לעשות רע ואדם טוב ימשיך לעשות טוב
נדיר מאוד שאנשים יוצאים מהמעגל הזה אבל אם הם יוצאים התשובה שלהם תתקבל כל תשובה לרמתה
כן הוא היה שליח
מי יודע
יש מצב
הוא היה גאון
אנונימי
אז אין לי מושג אני יודעת שלאדם יש אפשרות בחירה
אנונימית
לא חושבת , הכל בידי שמיים חוץ מיראת שמיים האדם בוחר בסופו של דבר אם להיות טוב או רע יש לא את האפשרות בחירה איך להתנהג
אנונימית
אבל המשפט "הכל בידי שמיים חוץ מיראת שמיים" מדבר ליהודים
לא לגוי
היטלר היה חולה נפש
אני מעדיף לא לענות על זה
כן אבל לאלוהים יש גם שליחים שהם אנושיים
אין לדעת
כל בן אדם שליח של אלוקים
רק שזה שילח לדבר לא טוב בכלל