התחברות
הרשמה
לא אכלתי כלום הבוקר ואני רוצה לעשות אימון זה בסדר?
19 באוקטובר 2020, 13:54
אימוני כושר
ארוחת בוקר
3 תשובות
לא
ל
ליז :(:
תאכלי משהו
צ
צוקו
לא
ה
הפיה הקסומה שלכם
באותו הנושא:
הגיוני שלא אכלתי כלום מהבוקר ואני לא רעבה בכלל?
מהבוקר לא אכלתי כלום ואין לי תאבון האוכל לא עובר מה לעשות?
זה בסדר שלא אכלתי כלום מהבוקר ואני לא רעבה בכלל?
אכלתי היום רק פסטה ושניצל תירס לארוחת צהריים ובבוקר ובערב לא אכלתי כלום זה בסדר?
לא אכלתי כלום מהבוקר ואני בחוץ,מה אפשר לקנות,משהו קליל??
התוכי שלי ברח היום בבוקר ויצא שלא אכלתי כלום מחוסר חשק ואז שכבר באתי לאכול טיפה...
לא אכלתי כלום מהבוקר ואני בכלל לא רעב זה נורמלי?
אני אכלתי היום רק ביגלה בבוקר (עשק בערך) ולא אכלתי כלום מאז ואני לא רעבה...
לא אכלתי כלום מהבוקר כמה זה נורא ?
מהשעה 10:00 בבוקר בערך לא אכלתי כלום עד עכשיו כי אני לא רוצה להשמין, עכשיו שקלתי את עצמי ואני שוקלת 54.9 ולא בא לי לאכול
אתמול בבוקר אכלתי דגנים כאילו קורנפלקס מאז לא אכלתי כלום ממש שום דבר מה לעשות?