5 תשובות
כי זה יותר מיוחד כזה
פעם ענבים אדומים היו נפוצים יותר, בפרט כשהיו מיועדים להכנת יין.
כי ענבים סגולים זה סטייל (;
לא נראלי משהו משמעותי-נראלי שהציור יותר יפה כשהענבים סגולים..
כי סגול זה צבע מיוחד יפה כזה, ושונה משאר הפירות. כדי להבדיל אותם משאר הפירות