5 תשובות
יכול להיות סוג של שבר הליכה, עומס על הרגל. אם ממשיך כדאי לפנות לאורטופד.
אם הבנתי נכון הכאב בגב כף הרגל ולא בכף מלמטה. כאב כזה נובע ממאמץ של הליכה או רכיבת אופניים. בדרך כלל אלו הם גידים שקשורים בהרמת כף הרגל כאשר העקב על הקרקע והאצבעות באויר. פתרון: לשים כף הרגל במים חמים ולמרוח משחת "דראגון מסג' ".
בהחלט לא נתת מספיק פרטים בשביל תשובה גם חצי מקצועית, מכה באזור עלולה לכאוב להרבה זמן אז יכול להיות שקיבלת שם מכה? אולי נעל לא נוחה? או אולי דלקת באחד השרירים שנמצאים שם, תלוי בסוג הכאב, ורופא המשפחה שלך בטח ידע יותר טוב ממני:)
אז הנה תשובה -לא מקצועית ובכל מקרה כדאי לבדוק אם זה לא חולף
לפעמים מאמץ או מכה ששכחת שקיבלת או סתם לפעמים מתפוצץ לנו נימי דם וזה מכאיב... אך זה מחיי היום יום שאני מכירה ובכל מקרה-לא להזניח אם חוזר
שבת-שלום.
רבות הן הסיבות, על כן שלב ראשון, לשמוע את דעת האורטופד וההנחיות שלו. לי למשל, לאחר בדיקות וצילומים החליטו שאני זקוקה ל"מידרסים לפי מידה", מאז אין כאבים.
הכאבים ניגרמו מעומס יתר על הרגליים.

בהצלחה
הרבה בריאות
שבת שלום