6 תשובות
לא פדיחה אבל לא הכי נעים בעולם פשוט תגידי לו סליחה
הכשלתי חברים שלי בעבודה שאמורה לעלות להם תציון, בעיה שלהם שהם סמכו עלי חח
זה היה בטעות!
לא פדיחה בכלל, אבל זה לא התחושה הכי טובה אז בקשי סליחה
thv
לא פדיחה, קורה
שואל השאלה:
^כן אבל זה חברים שלך ואצלי זה קראש וחשוב לי הדעה שלו עלי
אנונימית