4 תשובות
את צריכה גם בערב אבל סיכויים נמוכים
פעם אחת לא צחצחתי שיניים בכלל איזה כמעט שבוע (הייתי דיי קטנה) ולא היה לי חור.
תלוי אם את אכלת גם מתוקים
תלוי בך
אצלי השיניים דפוקות גנטית אז סיכוי גבוה
אם זה חד פעמי אז זה לא כלכך נורא והסיכויים נמוכים