15 תשובות
לא
עדיף עכשיו מאחר כך ובכללי זה לא פדיחה
ברור שכן עדיף לך לסיים את זה כצה שיותר מוקדם
שואל השאלה:
וזה כנראה ייקח לי שנתיים אולי יותר.. אז אני אתקע עם זה עד י"ב
אנונימית
אסל לפחות עד י"ב השיניים שלך יהו מסודרות ויפות ולא עקומות
פאדיחה לא לעשות גשר ולהישאר עם שיניים עקומות
לא פאדיחה
אחותי עדיף לעשות את זה עכשיו מאשר בצבא
כמו שאבא שלי תמיד אומר לפני שהוא הולך לשירותים... זה עכשיו או לעולם לא
הכי לא שיש, יש גם בני 20 פלוס עם גשר וכמה מבוגרים בודדים אפילו עם גשר.
זו לא פאדיחה ובגיל שלנו נראלי שזה הכי לגיטימי והכי "רגיל" כבר.
ממש לא, אני התחלתי השנה וגם עוד ילדה ועוד ילד גם שנה שעברה.
חברה של אמא שלי עשתה גשר בגיל 50 נראה לי אז זה לא נחשב מאוחר
אנונימי