15 תשובות
לדעתי זה מוקדם מדי. תתרכזי יותר בלימודעם ובליצור קשרים טובים עם חברים בתקופה הזאת. זוגיות זה יותר בגילאי 16-17 לדעתי
בדרך כלל בגיל הזה הזוגיות לא רצינית אז לדעתי עדיף לא למהר
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לא רצינית
מה זאת אומרת לא רצינית
אנונימית
זה תלוי
שואל השאלה:
במה זה תלוי?
במה זה תלוי?
אנונימית
שואל השאלה:
גם זוגיות זה לא רק סקס נו
גם זוגיות זה לא רק סקס נו
אנונימית
זה תלוי בכמה בוגרים בנפש
חחח האמת שכל אחד ואיך שהוא רואה את זה אבל אם את מרגישה מוכנה אז יש מצב..
בגיל הזה זה לא ככ "נחשב", בתור אחת שהייתה בזוגיות אני אומרת את זה כי זה באמת סתם שטויות בעיניי
תמצאי מישהו שאכפת לו ממך ודואג לך ואוהב אותך אבל כל המסגרת של מחוייבות לפחות עליי, גדולה בטירוף ומיותרת בגיל הזה
בגיל הזה זה לא ככ "נחשב", בתור אחת שהייתה בזוגיות אני אומרת את זה כי זה באמת סתם שטויות בעיניי
תמצאי מישהו שאכפת לו ממך ודואג לך ואוהב אותך אבל כל המסגרת של מחוייבות לפחות עליי, גדולה בטירוף ומיותרת בגיל הזה
אני בן 15 ואני גם ממש רוצה חברה...
רק רגע את בת או בן?
רק רגע את בת או בן?
שואל השאלה:
אני בת
אני בת
אנונימית
אז למה את רשמת שאת ממש רוצה חברה את עומדת לקיים יחסים עם בת?
כאילו אם את בת ובא לך חברה אז מה הבעיה..
שואל השאלה:
זה בדיוק ההפך ממה שאמרתי אבל לא משנה כבר
זה בדיוק ההפך ממה שאמרתי אבל לא משנה כבר
אנונימית
שואל השאלה:
והתכווני לבת זוג אבל עזבו
והתכווני לבת זוג אבל עזבו
אנונימית
מה אני מבולבל את בת ובא לך בת זוג מה את לסבית?
באותו הנושא: