11 תשובות
חחח מה את חושבת צבא זה חוג במתנס?
היה פעם רקדנים צבאיים אבל ברוך השם שביטלו את התפקיד המגוחך הזה
היה פעם רקדנים צבאיים אבל ברוך השם שביטלו את התפקיד המגוחך הזה
שואל השאלה:
עובדה שיש זמרים ונגנים..
לכולם יש מקום אז למה להתייחס בזלזול..?
עובדה שיש זמרים ונגנים..
לכולם יש מקום אז למה להתייחס בזלזול..?
אנונימית
זמרים ונגנים הם חיוניים לטקסי הצבא!! אותו הדבר זמרים צבאיים. מה את משווה בין זה לבין אמנות של ציור?
שואל השאלה:
אמנות היא אמנות,
אין הבדל בין אמנות של מוזיקה לבין עולם הציור
אולי בהקשר צהל יותר חשוב להם נגנים וזמרים
)לא שאני לא חושבת שאמנים אחרים לא יכולים לתרום לאותם אירועים)
בקיצור,רק שאלתי כדי לדעת
אבל הבאת את זה למקום שונה ומזלזל באומנות ואני חושבת שאת לא צודקת.
אמנות היא אמנות,
אין הבדל בין אמנות של מוזיקה לבין עולם הציור
אולי בהקשר צהל יותר חשוב להם נגנים וזמרים
)לא שאני לא חושבת שאמנים אחרים לא יכולים לתרום לאותם אירועים)
בקיצור,רק שאלתי כדי לדעת
אבל הבאת את זה למקום שונה ומזלזל באומנות ואני חושבת שאת לא צודקת.
אנונימית
דבר ראשון אני לא נקבה אלא זכר, האם השם שלי מרמז על משתמש נקבה?
דבר שני, יש הבדל גדול בין אמנות של מוזיקה לבין עולם הציור ואוהוו איזה הבדל גדול יש בין שני הדברים האלו.
זמרים ונגנים חשובים לטקסים ואמני ציור לא חשובים בכלל, נקודה!!
דבר שני, יש הבדל גדול בין אמנות של מוזיקה לבין עולם הציור ואוהוו איזה הבדל גדול יש בין שני הדברים האלו.
זמרים ונגנים חשובים לטקסים ואמני ציור לא חשובים בכלל, נקודה!!
יש תפקידים שקשורים למוזיקה
יש מסלול אומנות אני די בטוח שהוא כולל גם ציור (צירפתי קישור)
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
נדב אני מצטערת,
שוב פעם,הדיון כבר עבר נושא ומה שאתה אומר כבר לא קשןר רק לצבא
אני לא יודעת מאיפה זה בא לך ולמה החלטת שאמני ציור לא חשובים בכלל
קודם כל,יש דרך להבחע דעה,
דבר שני זו דעתך ורק דעתך
ודעתך שגויה
לא,אני לא חושבת שדעתך שגויה,אני אומרת את זה כעובדה..
אולי בעולם הצבא יש וותר צורך בעולם המוזיקה,אך מעבר לזה זה לא אומר שעולם המוזיקה יותר חשוב מעולם הציור
ואם אתה אומר ככה סימן שאין לך מספיק,אם בכלל ידע בנושא.
נדב אני מצטערת,
שוב פעם,הדיון כבר עבר נושא ומה שאתה אומר כבר לא קשןר רק לצבא
אני לא יודעת מאיפה זה בא לך ולמה החלטת שאמני ציור לא חשובים בכלל
קודם כל,יש דרך להבחע דעה,
דבר שני זו דעתך ורק דעתך
ודעתך שגויה
לא,אני לא חושבת שדעתך שגויה,אני אומרת את זה כעובדה..
אולי בעולם הצבא יש וותר צורך בעולם המוזיקה,אך מעבר לזה זה לא אומר שעולם המוזיקה יותר חשוב מעולם הציור
ואם אתה אומר ככה סימן שאין לך מספיק,אם בכלל ידע בנושא.
אנונימית
שואל השאלה:
admond תודה רבה לך❤
admond תודה רבה לך❤
אנונימית
יש להקות צבאיות, תיאטרון צבאי. ויש גם צלמים צבאיים, שגם צילום זה תחום באומנות.
אם אני לא טועה, זהו.
אם אני לא טועה, זהו.
אנונימית
יש גם תפקידים שקשורים לגרפיקה ועיצוב דיגיטלי.
נדב- על סמך מה אתה זורק סתם הערות?
נדב- על סמך מה אתה זורק סתם הערות?
באותו הנושא: