7 תשובות
זו דרך העולם
אנונימי
יש מלא סדרות על דתיים שנהנים מהחיים שלהם כדתיים (כמו שבאבניקים), אז זה לא נכון
שואל השאלה:
אבל הסדרות האלה מעטות וזה גם לא סדרות על חוזרים בתשובה למשל.. שמראים ממש שאנשים מתקרבים לדת מרצונם ואוהבים אותה..
אבל הסדרות האלה מעטות וזה גם לא סדרות על חוזרים בתשובה למשל.. שמראים ממש שאנשים מתקרבים לדת מרצונם ואוהבים אותה..
אנונימית
שואל השאלה:
לא חשבתי שזה כפייה חילונית
פשוט מוזר שכמעט כל הזמן מציגים את היהדות כמשהו רע ומציגים רק את האנשים שיוצאים ממה ולא את האנשים שאוהבים אותה ורוצים להכנס אליה ולהתחזק בה.
לא חשבתי שזה כפייה חילונית
פשוט מוזר שכמעט כל הזמן מציגים את היהדות כמשהו רע ומציגים רק את האנשים שיוצאים ממה ולא את האנשים שאוהבים אותה ורוצים להכנס אליה ולהתחזק בה.
אנונימית
צר לי אבל גם כאן באתר יש אנשים שמזעזעים אותי. שכל מה שאכפת להם זה מה "הרב" אומר ופועלים על פיו מבלי להיות אכפתים לסביבה. זה גורם לשנאת חרדים רק לגדול ולגדול. ככה הדת מוצגת. אני מודע לזה שלא כולם ככה אבל מספיק בן אדם אחד שיגיד דברים כאלו וישר זה מה שיחשבו. ליתר דיוק יש כאן בן אדם אחד שפשוט מסתתר מאחורי אנונימי וראיתי שבאמת המון לא אוהבים אותו כאן (בלשון המעטה) שכל הזמן מבסס עובדות ע"פ ציטוטים מהתנך. הוא חושב שהוא מושיע ויושיע אנשים חילונים למרות שאף אחד מאיתנו לא ביקש את הישועה הזאת. הוא מזלזל בכל דעה אחרת שהוא לא מסכים איתה וזה פשוט מזוויע.
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי מה קשור לשאלה אבל??
כיאלו סתם ניסית לדחוף את זה שאתה לא אוהב חרדים..
פתטי
אנונימי מה קשור לשאלה אבל??
כיאלו סתם ניסית לדחוף את זה שאתה לא אוהב חרדים..
פתטי
אנונימית
אולי יותר קל להפוך לחילוני מחרדי ויותר מקבלים ויש פחות קשיים ממשפחה וכאלה (סתם מנחשת כן?) אז יותר מעניין לעשות על זה סדרה או סרט כי יש "עלילה" סוג של