5 תשובות
לא שואלים דברים שלא קשורים לעבודה,להיות החומר בידי היוצר,גם אני עשיתי את זה עם חברה שלי,עדיף לא להתערב לה בדברים ולהיות כמה שפחות תזוזתית.
בהקשר לבגדים,משהו שנראה עלייך טוב בלי להוסיף איפור כדי שאחרי האיפור יעצים את זה עוד יותר.
בהקשר לבגדים,משהו שנראה עלייך טוב בלי להוסיף איפור כדי שאחרי האיפור יעצים את זה עוד יותר.
אני הייתי, פשוט תעשי מה שאומרים לך כמו רובוט... אל תתווכחי או תביעי דעה על האיפור, בצילומים הצלם ידריך אותך ותעשי מה שהוא אומר
שואל השאלה:
אנונימית 66 למה?
אנונימית 66 למה?
היא צודקת,זו עבודה של סבל
בתור בן אדם סבלני אני אומרת לך הם מתייחסים רק לחיצוניות ומרשים לעצמם להעביר דעה על המראה שלך,אם יש עפעף נפול,גבה לא סימטרית,הכול הם מציינים,צריך לבוא עם מטרה נעלה לדברים האלו,אחרת זה סתם לקבוע לעצמך פגישה עם הסבל.
בתור בן אדם סבלני אני אומרת לך הם מתייחסים רק לחיצוניות ומרשים לעצמם להעביר דעה על המראה שלך,אם יש עפעף נפול,גבה לא סימטרית,הכול הם מציינים,צריך לבוא עם מטרה נעלה לדברים האלו,אחרת זה סתם לקבוע לעצמך פגישה עם הסבל.
מציעה לך לא ללכת מניסיון..
באותו הנושא: