התחברות הרשמה

איך זה מרגיש שמתאהבים במישהו?

21 באוקטובר 2020, 05:47
התאהבותאיך יודעים    
3 תשובות
חרא
ס
סתם בנאדם כמו כולם:/
וואו זה מרגיש כל כך טוב אבל אם הצד השני דוחה אותך ואומר שאתה לא לטעמו אז זה מרגיש מבאס
ס
סטיץ החים שלי
ההרגשה הכי טובה בעולם ועוד יותר מדהים מתי שהופכים להיות ביחד
ב
במבה נוגט :)
באותו הנושא:
התאהבם אי פעם במישהו דרך האינטרנט?
למישהו יש סרט טוב על כזה באד בוי ונערה חמודה שמתאהבים?
יש כאן בנות שהתאהבו במישהו רק מלדבר איתו בלי לראות ועבר להן ממנו?
איך מרגיש שמתאהבים, מה מרגישים?
איך מרגישים שמתאהבים?
איך זה מרגיש שמתאהבים?
יש לכם סרט או סדרה על מישהו פופולארי שמתאהב במישהי שהיא כזה לא פופולארית?
איך מרגישים שמתאהבים?
איך יודעים שמתאהבים במישהו?
למישהו יש סרט מומלץ על חברים הכי טובים שמתאהבים?
לפעמים אני מרגיש כיאילו אף אחת לא תאהב אותי לעולם