4 תשובות
היה לי את שניהם והם כואבים באותה מידה
תלוי איפה השיניים יותר עקומות
לא יודעת היה לי רק למעלה
זה נראה לי אותו דבר אבל
לי ספציפית הלמטה יותר הציק ויותר כאב, אבל זה עניין של הרגל זה נורמלי לגמרי שיכאב וזה עובר אחרי כמה ימים