5 תשובות
אני צוחקת מזה כבר איזה שלוש דקות, יש לזה מנגינה באלי לעשות לזה קאבר
שואל השאלה:
אין מנגינה אבל אם את תעשי לזה קאבר תגידי לי
אין מנגינה אבל אם את תעשי לזה קאבר תגידי לי
אנונימית
אני לא יודע אנגלית ממש טוב אבל אני לפעמים כותב שירים על מה שעובר עלי וזה די מקל עלי בכל מקרה אני אני משתתף בצערך לגבי זה שהוא בגד בך.
אמאלהלהלהלהללהלהל ל
חחח זה זהב
באותו הנושא: