התחברות
הרשמה
מישהוש טוב בלשון ומבין בסימני ניקוד לפני המילה מתבצעת צריל להיות פסיק או לא?
מחויבות אישית היא התנדבות חובה במסגרת בית הספר, המתבצעת בזמן התיכון.
21 באוקטובר 2020, 18:42
לשון עברית
כתיבה
ניקוד
תשובה אחת
אני לא בטוחה, אבל אני חושבת שצריך עם סימן פיסוק
מ
מייקל העץ
באותו הנושא:
נשחתי את הלשון לפני שמונה שעות ויש לי בלשון סימן וזה כואב עדיין, יש ממה לפחד?
בבגרות בלשון חייב לרשום עם סימני ניקוד?
מישהוש מכיר את השיר לכל איש יש שם ויכול לעזור לי בשורה שניים מהשיר?
מישהוש יודע לפתור בעיות קיצון ויכול לעזור לי???
רק מי שמבין בלשון- מה השורש של המילה להיוולד?
יש איזשהו סימן למי שמתנשק? (בלשון או משהו)
אני באמת לא מבינה מה כל העניין בסימני מתיחה
איזה שמות חיבה אפשר לקרוא למישהו שאני בקטע איתו או מישהוש אני יוצאת איתו? אשמח לכמה שיותר רעיונות
אפשר עזרוש באזרחוש? מישהוש? (כיתוש ט'וש)
מישהו מבין בלשון נשוא נושא משלים שם משלים פועל..?
למי שמבין בחלקי דיבר בלשון- כנסו