4 תשובות
להקשיב ולנסות להבין את הצד השני, לא לנסות לשנות את הדעה שלו רק לנסות לגרום לו להבין את הצד שלך כמה שיותר.
ספוילר***




אי אפשר.


סתם נראה לי שאם כול אחד ילמד להכיל גם את הדעות והשקפות העולם ששונות ממנו ולא יזלזל אז יהיה נעים יותר לשוחח ולפתור דברים ובעיקר אם נלמד לחיות מעל סטיגמות
אנונימית
בכפייה