5 תשובות
שואל השאלה:
תודה :) אני אזכור להבא
רשמת מינימום בראשית הצירים ועשית מקסימום וגם רשמת מקסימום בנקודה ההיא ועשית מינימום. הפונקציה קצת הולכת אחורה בקטע של הלמעלה, לא משהו קריטי אבל יש מצב שמישהו יוריד על זה. לדעתי זה קצת מכווץ, את יכולה לעשות את ציר האיקס קצת יותר רחב, אני יודע שזה ככה נראה אבל לא חייב שיהיה אותו יחס בין הצירים. זאת אומרת שאת יכולה לעשות שכל משבצת בציר איקס זה 1 וכל משבצת בציר y היא 5, זה מותר ובמצב כזה זה רצוי, גם לדעתי יהיה לך יותר נוח לצייר דבר כזה מאשר פונקציה ממש צרה שיש לה הרבה נקודות קיצון. בהצלחה
זה מעולה, רק ממש ממש טיפה לעגל את זה
סהכ בסדר אבל תשתדלי לא לעשות את זה ממש קו ישר כשהפונקציה עולה או יורדת, תגדילי טיפה את השיפוע כזה
שואל השאלה:
מה באמת אפשר לעשות גודל שונה לצירים?! לא היה לי מושג. תודה על הטיפ, אני אשתמש בזה.