7 תשובות
לרוב כן
הייתה לי חברה שנה מעליי, זה תלוי מה הן מחפשות...
בגיל הזה כן, נערים בנים הם תינוקות מגודלים ונערות בדרך כלל בוגרות יותר
בגיל יותר מבוגר זה מתאזן
בגיל יותר מבוגר זה מתאזן
אנונימית
לא כולן.
מניסיון...
מניסיון...
רובן
לא לכולן אבל רובן
כן עדיין חח
באותו הנושא: