5 תשובות
זה רק גיל אני בת 22 מה הבנת מזה? לא כדאי להגיד מקום מגורים עבודה וכו'
תעשי מה שבאלך
לא כותבת גיל
שואל השאלה:
כאילו אני בת 17 וחבר שלי בן 20 וזה סבבה לדעתי אבל בטוח יש ילדים ששופטים אז לא נראלי שבאלי לכתוב גיל באינטגרם (הייתה לי תמונה של יום הולדת באינסטגם ושיניתי לאמוגים של יום הולדת) במקרה אם יש סטוקרים ובטוח יש
כאילו אני בת 17 וחבר שלי בן 20 וזה סבבה לדעתי אבל בטוח יש ילדים ששופטים אז לא נראלי שבאלי לכתוב גיל באינטגרם (הייתה לי תמונה של יום הולדת באינסטגם ושיניתי לאמוגים של יום הולדת) במקרה אם יש סטוקרים ובטוח יש
אנונימית
כתוב לי בביו בת כמה אני ואנשים תמיד שופטים את כולם, וכמו שאמרו קודם, זה רק גיל לא תעודת זהות או משהו
באותו הנושא: