5 תשובות
שואל השאלה:
אה כן הייתי איתו אצל רופא שיניים
באותו היום שלמדנו את החומר
אה כן הייתי איתו אצל רופא שיניים
באותו היום שלמדנו את החומר
אנונימי
גם חצי זה משהו. אל תפקפק בעצמך. בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה אבל לא ענית לי כלכך על השאלה
תודה אבל לא ענית לי כלכך על השאלה
אנונימי
הכל טוב, גם אם תקבל נכשל זה בסדר, אתה תצליח בפעם הבאה, ולשאלה, אני חושבת שתספר לו רגיל, תתפוס אותו בזמן שהוא לא עושה משהו ושהוא לא כועס
שואל השאלה:
לול אבא שלי עובד כל היום ותמיד שהוא עובד הוא כועס כי הוא עובד עם מפגרים
לול אבא שלי עובד כל היום ותמיד שהוא עובד הוא כועס כי הוא עובד עם מפגרים
אנונימי
באותו הנושא: