5 תשובות
שואל השאלה:
אה כן הייתי איתו אצל רופא שיניים
באותו היום שלמדנו את החומר
אנונימי
גם חצי זה משהו. אל תפקפק בעצמך. בהצלחה!
ErO
שואל השאלה:
תודה אבל לא ענית לי כלכך על השאלה
אנונימי
הכל טוב, גם אם תקבל נכשל זה בסדר, אתה תצליח בפעם הבאה, ולשאלה, אני חושבת שתספר לו רגיל, תתפוס אותו בזמן שהוא לא עושה משהו ושהוא לא כועס
שואל השאלה:
לול אבא שלי עובד כל היום ותמיד שהוא עובד הוא כועס כי הוא עובד עם מפגרים
אנונימי