11 תשובות
ביסלי גרילל
ביסלי
לדעתי שמנת בצל
ביסלי גרילל
גם וגםם
גם וגם חחיחייחח
שואל השאלה:
טוב אני תכף אלך לקנות גם וגם
טוב אני תכף אלך לקנות גם וגם
אנונימית
בסליי
שמנת בצך
תכלס הייתי אוכלת תפוציפס שמנת בצל גם כי זה ממש טעים וגם כי אני צליאקית חחח אז אני לא אוכלת ביסלי
ברור שביסלי גרול
באותו הנושא: