4 תשובות
אוקיי גשר זה זמני.
גשר זה זמני ולשיער תשתמשי בקרמים
אני בדיוק הורדתי גשר, זה עובר יותר מהר ממה שאת חושבת
אני מבינה את המצב של עם הגשר, לשים גשר זה לא כיף בכלל. זה מרגיש לך עכשיו מאוד מכוער אבל תאמיני לי שאת תתרגלי.
ואת צריכה לזכור שלכולם יש תקופות שהם מרגישים חרא ומכוערים, אבל זה יעבור, וכל מה שאמרת פה אלה דברים שיעברו.