12 תשובות
כן ברור
אנחנו מצביעות?
אנחנו נוהגות?
אנחנו עובדות?
כן יש לנו זכויות
כן לנקבות יש זכויות
יש אבל לא ברמה של בנים וזה השתפר ברמה מטורפת מ1800 שלא היה אפשרות בכלל לדבר ולהחליט עם מי להתחתן אם את מדברת על הדתיים אז אין להם הרבה זכויות ולא מחליטות עם מי להתחתן ועושות יותר עבודות בית אבל לא אצל כולם
כן אפילו יותר מלבנים (בישראל)
אנונימי
בעיקרון כן
יש להן
תלוי באיזה מדינה