6 תשובות
לא יודע לא בא לו לענות
מצא עם מישהי אחרת לדבר
שואל השאלה:
אז למה לכתוב היי
אז למה לכתוב היי
אנונימית
אול הוא יענה אחכ
כנראה את מכוערת ולא היה לו משקפיים ואז הוא שם וראה אבל הכל טוב יבוא גבר אחר
אנונימי
איכ יגועל נפש מה יש לך
באותו הנושא: