6 תשובות
חצי חצי
חושב שלהראות רגש יותר מדיי לעיתים זה מסוכן אפילו
אדישים, הם הכי מגניבים.
אנונימי
תלוי למי
מבפנים אני ממש רגישה אבל מבחוץ אני אדישה
אני אדישה, אני מרגישה ממש אבל לא מראה בכלל