9 תשובות
גרועה
אנונימי
ראיתי חלק וזה משעמם קצת
אין להם כבר רעיונות לתוכניות נורמליות, אז ממציאים שיט.
קונספט נחמד אבל היא משעממת אותי את אחים שלי זה מעניין
אידיוטית סליחה
הקונספט יכול להיות נחמד, אבל בכנות, משעמם מאוד. פשוט משעמם, גם שירה לא מקצועית אז קשה ליהנות מעצם השירה, גם אין ממש דמויות להתחבר אליהן כי טוב, לא יודעים מי זה בכלל, וגם די בלתי אפשרי לזהות מי זה אז זה פשוט די נמאס אחרי כמה זמן לנסות.
בהתחלה אהבתי כי הרעיון ממש מגניב, ובכלל נחמד שזה עם סלבים. אבל לאט לאט במהלך הפרקים אפשר לראות כל מיני התערבויות מעצבנות של ההפקה וזה מעצבן
בהתחלה זה היה ממש מעניין ועכשיו... לא
זה קוריאני קודם כל, (תכלס אני לא מתפלא)
וזה קונספט חמוד, אהבתי דווקא, מגניב שאתה יכול לנחש יחד עם השופטים מי הזמר במסכה
וזה קונספט חמוד, אהבתי דווקא, מגניב שאתה יכול לנחש יחד עם השופטים מי הזמר במסכה