14 תשובות
אנשים שמתקנים כל רגע זה מציק בכללי
אומרת כבת עם מלא שגיאות כתיב זה מעצבן ממש:)
לא אכפת לי אני לא סובלת לראות שגיאות כתיב אז אני מתקנת
אנונימית
מוריד מאוד, אבל לא אפסול לגמרי על זה
זה מחרפן אותי שמתקנים אנשים אחרים, אז פליז אל תתקנו , לפעמים אנשים טועים זה סתם מעצבן ומוריד מהבן אדם.
סימני פיסוק זה ממש טוב לדעתי , ככה מבינים את המשפט טוב.
למה שזה יוריד.. אם את עושה את זה יותר מידי זה כבר יכול להציק
לי ספציפית זה מאוד מפריע .. אבל גם תלוי איזה שגיאות , אם הוא כותב "יעדכן " במקום אעדכן זה השיא! האם אתקן? תלוי ברמת פתיחות ביננו .. לרוב לא אתקן לבחורים. מה שכן, זה מוריד לי מהם ברמות ונקודת הפתיחה יורדת להפליא.
לא קשור מוריד זה פשוט מציק. לא משנה אם זה בת או בן או חיה מצידי. זה עדיין מציק רצח
אם זה כל הזמן כן זה נורא מעצבן זה סהכ שיחה בווצאפ לא שאני הולכת לכתוב מאמר
הקטע של לתקן מעצבן, אבל בתור מישהי שקשה לה לראות שגיאות כתיב אני מבינה אנשים כאלה.
והפסיקים וזה , זה מעולהה ככה מבינים טוב את המשפט
להפך, זה מראה שאת חכמה
למה שיעלה למישהו?! את בת 8!
כן איכ כל אחד בכל מקום למה להיות מניאקים
כן מעצבן אבל לא כל כך מוריד