24 תשובות
תמיד יהיו רעיונות
שואל השאלה:
אני חודעת אבל אני מרגישה שלא...
אני חודעת אבל אני מרגישה שלא...
אנונימית
זה בטוח מעניין! גם אם עשו את זה כבר, זה עדיין בא ממך וזה תמיד יכול להיות שונה
יש מלא אתרים באינטרנט שמסבירים איך למצוא רעיון לסיפור. בנוסף, את יכולה פשוט לקחת רעיון אחד מכל ספר טוב שקראת ולחבר את כולם ביחד, זה יצא מדהים!
בהצלחה:)
בהצלחה:)
שואל השאלה:
תודה רבה אבל אני מרגישה כאילו לא יודעת אני עובדת על זה מלא זמן ואני מרגישה כאילו כאילו מה יכול להיות יותר טוב מבית ספר לטוב ולרע או משהו שאפילו ייתקרב לקרסוליים של הקרסוליים של הקרסוליים של הארי פוטר!! אני רוצה משהו קסום הבעיה היט שכל מה שקשור לקסמים כבר המציאו!!
כל מה שקשור לפנטזיה כבר לקחו!
תודה רבה אבל אני מרגישה כאילו לא יודעת אני עובדת על זה מלא זמן ואני מרגישה כאילו כאילו מה יכול להיות יותר טוב מבית ספר לטוב ולרע או משהו שאפילו ייתקרב לקרסוליים של הקרסוליים של הקרסוליים של הארי פוטר!! אני רוצה משהו קסום הבעיה היט שכל מה שקשור לקסמים כבר המציאו!!
כל מה שקשור לפנטזיה כבר לקחו!
אנונימית
קודם כל, את לא חייבת ליצור משהו חדש לגמרי שאף אחד בעולם לא חשב עליו אי פעם. רוב הסיכויים הם שכל מה שתחשבי עליו, כבר חשבו. אבל הרעיון הוא לא הכל בסיפור שלך - זה הביצוע. ככל שתכניסי יותר מעצמך לתוך הביצוע שלך, כך פחות סביר שמישהו אחר יצור משהו דומה.
סיפור עם רעיון בינוני וביצוע מעולה אוטומטית יהיה טוב יותר מסיפור עם רעיון מעולה וביצוע בינוני, כי זה פשוט איך שזה עובד.
אבל גם אם את לא תמצאי את הרעיון המדהים שלך, או שהביצועים שלך לא יהיו נהדרים בהכרח, כתיבה היא תהליך. אז תני לעצמך להתפתח עם כתיבה ורעיונות. היום, למעלה מעשור אחרי שהתחלתי לכתוב, אני כותבת על דברים שאפילו לא העזתי לדמיין בעבר. אז תני לעצמך את הזמן להתפתח, תתנסי, תכתבי אפילו על רעיונות בנאליים ותראי איך תוכלי לבצע אותם בצורה מיוחדת. תראי מה את יכולה לעשות כדי להכניס את עצמך לתוך הכתיבה שלך.
בהצלחה (:
סיפור עם רעיון בינוני וביצוע מעולה אוטומטית יהיה טוב יותר מסיפור עם רעיון מעולה וביצוע בינוני, כי זה פשוט איך שזה עובד.
אבל גם אם את לא תמצאי את הרעיון המדהים שלך, או שהביצועים שלך לא יהיו נהדרים בהכרח, כתיבה היא תהליך. אז תני לעצמך להתפתח עם כתיבה ורעיונות. היום, למעלה מעשור אחרי שהתחלתי לכתוב, אני כותבת על דברים שאפילו לא העזתי לדמיין בעבר. אז תני לעצמך את הזמן להתפתח, תתנסי, תכתבי אפילו על רעיונות בנאליים ותראי איך תוכלי לבצע אותם בצורה מיוחדת. תראי מה את יכולה לעשות כדי להכניס את עצמך לתוך הכתיבה שלך.
בהצלחה (:
גם אני חשבתי בדיוק כמוך בהתחלה,ורק לעיתים נדירות ממש יוצא שכבר כתבו את הרעיון שלי
שואל השאלה:
אבל הסיפור שלי הוא על קמעות, וליגבורת הסיפור יש את הקמע הכי חזק בעולם שרק הוא יכול לנצח את הרשע, והרשע זה אבא שלה, זה הדבר הכי נדוש בעולם!! מה לא?
אבל הסיפור שלי הוא על קמעות, וליגבורת הסיפור יש את הקמע הכי חזק בעולם שרק הוא יכול לנצח את הרשע, והרשע זה אבא שלה, זה הדבר הכי נדוש בעולם!! מה לא?
אנונימית
ממש לא, זה אחלה, וכמו שאמרו למעלה הביצוע הוא שמשנה ופחות הרעיון.
בהצלחה בכתיבה:)
בהצלחה בכתיבה:)
שואל השאלה:
את אומרת לי שזה לא נדוש?
את אומרת לי שזה לא נדוש?
אנונימית
זה נשמע ממש מגניב, אני אשמח לקרוא את זה מאוד, אפילו אם קצת יהיו דברים דומים לסופרים אחרים חבל להפסיד את הקול שלך כי אף אחד לא כותב בקול שלך עם המחשבות שאת רוצה להביא לעולם
ודרך אגב אני אישית לא שמעתי את זה עד אלייך
ודרך אגב אני אישית לא שמעתי את זה עד אלייך
שואל השאלה:
טוב נו מה יש לי חהפסיד חוץ מהביטחון שלי לנצח. חחח סתם צוחקת, תודה
טוב נו מה יש לי חהפסיד חוץ מהביטחון שלי לנצח. חחח סתם צוחקת, תודה
אנונימית
כן גם אני לא שמעתי על הרעיון הזה לפני וזה נשמע רעיון מדהים שתוכלי לפתח בעזרת כתיבה טובה
שואל השאלה:
וואי תודה!!!!! תודה!! תודה!!!
וואי תודה!!!!! תודה!! תודה!!!
אנונימית
כל הכבוד, אני בטוחה שזה יצא מדהים פשוט בגלל שזה שלך(:
ויש מדריכי כתיבה באתר שקוראים לו ווטפאד אם את רוצה (:
ואת יכולה גם לפרסם שם ברגע שאת נרשמת ואז אנחנו נקרא וניתן לך כוכבים שם גם (שזה אומר שהספר שלך יתפרסם לעוד אנשים בישראל (זה אתר עולמי))
ויש מדריכי כתיבה באתר שקוראים לו ווטפאד אם את רוצה (:
ואת יכולה גם לפרסם שם ברגע שאת נרשמת ואז אנחנו נקרא וניתן לך כוכבים שם גם (שזה אומר שהספר שלך יתפרסם לעוד אנשים בישראל (זה אתר עולמי))
שואל השאלה:
הלוואי והייתי יכולה להתייעץ עם דיעה מקצועית, כאילו עם אשמע מסופר או ממישהו שמבין בכתיה שהספר שלי מעניין זה מה זה ישמח אותי, מכירי םאולי אתר שאפשר לפנות דרכו למישהו להייעצות?
הלוואי והייתי יכולה להתייעץ עם דיעה מקצועית, כאילו עם אשמע מסופר או ממישהו שמבין בכתיה שהספר שלי מעניין זה מה זה ישמח אותי, מכירי םאולי אתר שאפשר לפנות דרכו למישהו להייעצות?
אנונימית
יש לך "מחסום כתיבה"
זה משהו שיש אצל הרבה מאוד כותבים.
זה אומר שאין לך רעיונות מה לכתוב.
את צריכה קצת לנוח ולהתפנות לדברים אחרים, ואז הרעיון יבוא אלייך לבדו!
זה משהו שיש אצל הרבה מאוד כותבים.
זה אומר שאין לך רעיונות מה לכתוב.
את צריכה קצת לנוח ולהתפנות לדברים אחרים, ואז הרעיון יבוא אלייך לבדו!
אני כותבת מאז ומתמיד,את יכולה לפנות אליי לפרטי בכיף
שואל השאלה:
ליבי ברגר מה דעתך על הרעיון שכתבתי?
ליבי ברגר מה דעתך על הרעיון שכתבתי?
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שהוא נדוש אבל אני מוסיפה לו עוד דברים
אני יודעת שהוא נדוש אבל אני מוסיפה לו עוד דברים
אנונימית
בבקשה תשלחי לי את הספר 0': הוא נשמע ממש מעניין
שואל השאלה:
מספר של מה?
מספר של מה?
אנונימית
שואל השאלה:
אה חח, לא סיימתי לכתוב אותו, כשאסיים את הראשונה שאשלח ל
אה חח, לא סיימתי לכתוב אותו, כשאסיים את הראשונה שאשלח ל
אנונימית
יאיי
באותו הנושא: