התחברות
הרשמה
אם אני אגיע לים ב3 זה מאוחר??
24 באוקטובר 2020, 14:27
מזג אוויר
דירוג אמינות בסטיפס
תחבורה ציבורית
5 תשובות
לא
א
אנונימית2אנונימית
לא
M
Miter
לא.
ל
ליקריץ_
לא ניראה לי אבל תלוי במזג האוויר
*
*your babe*
לא
מ
מה לרשום פה הכל תפוס
באותו הנושא:
כתבתי נכון "אגיע"? כאילו "אני אגיע"
רושמים אגיע או אגיעה (בת)
מה עדיף לי לעשות היום, ללכת למכון ואז ללכת לישון אצל חבר שלי (אבל אגיע ממש מאוחר ובקושי נספיק להיות יחד) או
לשלוח למפקד שלי הודעה שקמתי מאוחר ואני לא אגיע לבסיס, או שאם והוא יתקשר אלי אני אענה לו מתוך שינה ואסביר לו שלא ישנתי טוב בלילה ולא שמתי לב לשעון המעורר.
אני בשדה תעופה, חזרתי מחול ואני אגיע הביתה בסביבות 4:20 בערך ואני באה מאוחר לבית ספר במקום ב8 ב10 אבל אני כל כך עייפה
דחוף! המנהל שלי התקשר אליי ואמר לי שאולי אני אגיע יותר מאוחר לעבודה היום ושהוא יודיע לי
הייתם מסוגלים לא לאגיע לסבתא שלכם שנה שלמה לבקר אותה , ואז לאחר שנה , גם ליום ההולדת שלה לא לאגיע ?
מי שנולד יותר מאוחר מתגייס יותר מאוחר או שזה לא ככה?
אם אני 1.73 והוא 1.84 לאן אני אגיע אליו בערך מבחינת הגובה?אגיע אליו לחזה?:/
אני 1.55 ואני רוצה לדעת עד לאן אגיע לבחור שהוא 1.75? אגיע לחזה שלו עם הראש או יותר גבוה?
רשמתי לבוסית שלי מחר לא אגיע לעבודה. רושמים אגיע או הגיע?