3 תשובות
שואל השאלה:
כי אז אפשר פשוט לאכול הכל ולא יקרה כלום
אנונימית
לא, זה כן הפרעות אכילה כדאי מאוד שתפסיקי לעשות את זה ככה את תישארי רעבה ובלי אנרגיה בגוף, זה אנורקסיה כי את לא אוכלת כלום
נורמלי זה לא תנסי להיגמל