88 תשובות
שאתן לסביות
בנות כמה אתן??
תדברי עם אמא
לגרום לאבא שלך להבין שזה מה שאת רוצה,ואוהבת.
הוא יקבל את זה בסופו של דבר כי הוא יבין שאין לו ברירה,וזה מה שאת רוצה.
תגידי לאבא שלך שזה בחירה שלך למה להימשך בהצלחה ❤
לדעתי התגובה שלו לא מוצדקת בכלל..
כשהוא נכנס וראה, הוא היה צריך ישר לצאת, לחכות שהחברה תלך ואז לדבר איתך על זה.
בקשר לזה שאת רוצה אותה.. אממ אולי תדברי איתה על זה?
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
וואו , את לא אמורה להיות בעונש על דבר כזה, סליחה אם אני מזלזלת בחינוך של ההורים שלך אבל זה פשוט דפוק את תעשי מה שבאלך (בגדר החוקי כן?) בלי לדפוק חשבון לאף אחד
שואל השאלה:
אנחנו 16...
תמיד היו לי רגשות לבנות, אבל אף פעם לא באמת עשיתי עם זה משהן בגלל אבא הומופוב.

זה בסדר חינוך פח אני יודע מה חדש
אנונימית
שואל השאלה:
יודעת* תיקון
אנונימית
התגובה של אבא שלך הייתה נוראית.
זכותך לעשות מה שבא לך ואת גם בגיל המתאים.
הצילו זה מזכיר לי את האנימה סיטרוס

אני חושבת שהתגובה שלו ממש הומופובית ומוגזמת
התגובה שלו הייתה מוגזמת מאוד, זכותך לבחור איך לחיות את החיים שלך ואם מי להיות, הוא יצטרך ללמוד לקבל את זה בין אם הוא רוצה ובין אם לא תעשי מה שטוב לך, זאת זכותך המלאה לבחור איך לחיות
41
מה זה עיניינו ביכלל?!
חחח פאק wasted אבא שלי יותר גרוע
לב חם אפשר להבין הוא מדור אחר כלומר פרימיטיב זה לא דבר שאפשר לשנות בקלות זאת תגובה די נורמאלית של הורים פרימיטיביים.
בתקופה שלו גייז היה אסור וכל מי שהיה כזה היה מסתיר זאת.
האבא צודק ב100 אחוז
2jz
אמא היא זאת שמחליטה וזה עניינה, הוא ממש לא קשור לזה? מה הוא רוצה? באיזה זכות הוא לוקח אותך עם היד מה אכפת לו כיאלו מה הוא מתערב? זה גם ככה לא צריך להיות עניינו
יש לי מזל שאני לא לסבית ההורים שלי היו רוצחים אותי

על מה המינוסים? ההורים שלי הומופובים.
לא רוצה להיכנס בינך לבין אבא שלך ולסכסך בינייכם יותר אבל אם אני הייתי נמשכת לבנות וסיטואציה כזאת הייתה קוראת לי עם אבא שלי הייתי אומרת לו ש"מבינה שזה לא רק שזה מוזר לך לראות אותי מתנשקת ובנוסף לזה אתה לא מסכים עם הנטיה שלי לבנות אבל זאת לא הבחירה שלי בסדר?!? זאת אני ואי אפשר לשנות את זה כמו הרגל רע, ואני ממש לא חושבת שלהעניש אותי על זה זה מוצדק כי זה לא עוזר לי אלא רק פוגע בי וזה לא כאילו מה שעשיתי זה רע או פוגע בי או בכל אחד אחר, ו מצטערת שזה מפריע לך כל כך אבל זאת אני:)) ", וחוץ מזה גם עם הוא הומופוב זה לא אמור לגרום לו להכריח אותך להפיק עם זה.. כעיקרון זה רק אמור לגרום לזה שיהיה לו דחיה מזה ושהוא לא יגלה הזדהות כל כך עם מצבים כאלה של אנשים (הכרתי פעם מישהו הומופוב ושאלתי אותו קצת כי עניין אותי), חוץ מזה העונש שהוא נתן לך והצרחות שלו באו ממנו לחלוטין ולא מהדחיה שלך ממנו.
ואגב אני ממליצה לך גם לבדוק בגוגל על האם מבחינה משפתית יש חוק על זה שאסור להורה הומופוב לנהוג בחומרה לילד שלו במקרה והוא לא סטרייט /ית ולהעניש אותו בקשר לזה, אני לא מצפה עכשיו שתפני למשטרה בקשר לזה על אבא שלך כן אבל את מוזמנת להזכיר לו את זה בויכוח הבא שלכם על זה שזו זכות שלך ושמה שהוא עושה אסור אפילו מבחינה חוקית, אולי זה ינער אותו קצת, מנסיון כשרבתי עם ההורים על דברים שהיו לגמרי לא בסדר מצידם הייתי עושה לפעמים מחקר בגוגל האם זה מותר מבחינה חוקית ואם זה לא היה הייתי נותנת להם הערה על זה באחד הויכוחים שלנו ותתפלאי שהעובדה שאמרתי שמה שהם עשו כזה זוועה שאפילו המדינה החריזה כי זה כלא חוקי גורמת לזה שתהיה עילה להכניס אותם לכלא הורידה ממני את הלחץ משמעותית.
ואגב עוד משהו דאת חייבת לעשות זה לדבר עם החברה שלך שהתנשקת איתה, להתחיל ב"אני מצטערת על התגובה של אבא שלי" ולגמור במצב שאתן ביחד כי לפי זה שהתנשקתן כמה דקות נשמע ששתיכן ממש בקטע ולא כזה מובן מאליו למצוא בגיל הזה בת שמוכנה לקחת את הרגשות שלה בידיים, לעשות משהו בקשר אליהן למרות שהיה מבחינתה סיכוי טוב שאת תדחי אותה כי לפי מה שהבנתי לא יצאת מהארון, למרות שאבא שלך לא מסכים זה הדבר הטוב ביותר בשבילך!
בהצלחה לך! :)) מוזמנת לבקש ממני עזרה בפרטי מתי שאת צריכה;))
גם לאמא אין זכות להחליט על חייה
41
אבאלה לא מוצדק בכלל.
במקומך הייתי קובעת איתה אצלה בבית, מדברת איתה על הדברים, איך זה קרה פתאום? אם היא מרגישה אלייך משהו? וכאלה...
אפילו הייתי אומרת לאמא שלך שאת ישנה אצל חברה הלילה עם עוד כמה בנות.
למחרת הייתי מדברת עם אבא שלך כי זה לא לגיטימי בכלל הוא לא יכול לשלול ממך את מי לאהוב. בהצלחה וכל דבר שצריך אני פה:)
לדעתי זה מוצדק
בטח הוא בשוק מזה, חשב שאת סטרייטית
תני לנו להירגע קודם ואז תבקשי סליחה על מה שעשית
אנונימית
יואוו לב שליי איזה כיף שאת מרגישה את זה תקשיבי תשלחי לה הודעה ותספרי לה מה את מרגישה,יכול להיות שאבא שלך לא הבין נכון ולוקח לו זמן לעקל את הכל קחי את זה בטוב
אנונימית
^ הוא הומפוב. זה למה זה לא מוצדק גם אם הוא היה בשוק מאותו הרגע וחשב שהיא סטרייטית.
כל מי שאומר שזה לא קשור אליו טועה ובגדול.
זה אבא שלה והגיוני שהוא דואג לה.
בגלל שהוא כנראה אדם הומופוב היה קשה לו לראות אותך ואת חברה שלך.
תחשבי שהוא לא ידע שאת לסבית לפני וזה בא לו משום מקום.
התגובה שלו הייתה מאוד קיצונית אבל בגלל שזה אבא שלך היא גם קצת הגיונית.
אני לא מצדיקה אותו, אני חושבת שאת צריכה לעשות מה שטוב לך ומה שמשמח אותך.
אבל את גם צריכה להתחשב בו, כי גם לו קשה, לא רק לך.
את צריכה לדבר אתו ולהסביר לו שזה מה שאת רוצה וזה מה שגורם להיות שמחה, הוא אבא שלך ואני בטוחה שהוא יבין וינסה לקבל אותך מי שאת.
ואל תתרגשי אם זה לא קורא מהר, בסוף הוא ישלים עם זה לגמרי.
תתני לו זמן.
ועוד פעם, זה כן עניין שלו כי את הבת שלו ואת חשובה לו, הגיוני שהוא חושבת שזה לא נכון בשבילך ואני בטוחה שיש עוד הרבה אבות ואמהות שקשה להם לקבל כזה דבר.
בכל מקרה אני מאחלת לך הרבה בהצלחה ומזל טוב!❤❤❤
אנונימית
בסופו של דבר הוא יהיה חייב לקבל את זה
לכי בדרך שלך ואל תתני לאנשים אחרים להוריד אותך
על סמך מה אתם אומרים שזו הומופוביה..?
יש מלא הורים היו מתעצבנים ככה ואפילו יותר גרוע גם אם הם היו תופסים את הילדה שלהם מתנשקת עם בן צרפתית
עכשיו תוסיפו לזה גם את ההלם מזה שהיא לסבית (שעם כל הכבוד לקבלת כולם-זה הלם) ותקבלו שאפשר אפילו להניח שהתגובה שלו הייתה עוד רגועה יחסית לכמה אחרים..

ולשאלה: תתני לזה זמן, בסופו של דבר עם מספיק זמן הכל יהיה טוב, הוא אבא שלך ורוצה בטובתך ובסוף הוא יקבל את זה שאת ביחסים עם אדם אחר (בגלל שהאדם האחר הזה הוא בת זה ייקח טיפה יותר זמן)
גם אם הנשיקה הזאת היתה מרצון התגובה לא מוצדקת. אבא שלך אדם חשוך.
היא ליטרלי כתבה בתגובות שהוא הומופוב.^^
^ותני לי לנחש על סמך מה היא אומרת את זה..
חח מסכנהה
לפחות היית סוגרת את הדלת במפתח
פדיחותת
אנונימית
שאתן לסביות ואחלה תגובה הייתה לו מה לעזאזל הוא בטח מה זה מבואס וכועס שהבת שלו לסבית
איככ לא להיות לסבית.
אנונימית
את בת 16 והוא הומופוב. לא עובד טוב ביחד. אני יודעת שלהסתיר את המיניות שלך זה לא משהו שאת צריכה לעשות או להתבייש בו אבל במקרים מסויימים עדיף פשוט לא להגיד. תסבירי לו שזה היה בצחוק ולא אומר כלום, אל תגידי שאת לא לסבית תגידי שזה קטע של חברות ושזה בצחוק ולא אומר כלום ותחפרי על זה. ואז עד גיל שאת יכולה לצאת בו מהבית ולא תלויה בהורים שלך ואת עצמאית לחלוטין את יכולה לצאת מהארון בתור המיניות שלך כי אז זה לא יכול לפגוע בך (פיזית או כלכלית אני לא מדברת על הנפש).
אנונימית
מי שאומר שזה לא מוצדק לא הכי צודק כי בואו לראות את הבת שלך מתנשקת עם בת זה לא דבר שרגילים ואז הוא היה בהלם, מה הוא היה עושה יוצא ומחכה? לא בטוח זה מה שקורה ישר שרואים דבר כזה...
ברור שמוצדקת ילסבית
שזה בחירה שלך
אני 90% מצדיקה אותך 10% מצדיקה אותו .
בכל זאת לא נעים שההורים רואים את הילדים שלהם מתנשקים.
אבל ייכל להגיב בזה שאחרי שהיא תלך לדבר איתך, ולא להגיב ככה
אני מאחלת לך את כל ההצלחה באשר את ותהיי מה שאת רוצה ועם מי שאת אוהבת
גם אם ההורים פחות מקבלים, אז תשדלי לא לעשות את זה מולם .
את מרגישה רק רגשות לבנות או גם לבנים?
אנונימי
התגובה שלו לא היתה כ''כ צודקת אם את אוהבת את זה זה לא אשמתך למה את נמשכת אבל יכול להיות שהוא הגיב ככה מההלם, בכל אופן את לא אמורה לקבל על זה עונש

ואת גם יכולה להסביר לו שעשיתן אתזה בשביל סרטון בטיקטוק
למה שתהיי לסבית זה נגד התורה וזה גם דוחה אבל אם זה מה שאת רוצה אז לכי על זה
שואל השאלה:
כמות ההומופבים שיש פה בתגובות די מצחיקה אותי...
כאלו אתם חושבים שבאמת אכפת לי, כמות הדברים שעברתי ושפטו אותי גרמה לי להבין שאין לי צורך באנרגיה השלילית שלכם.
בכל מקרה הלכתי לנוח קצת בגלל זה לא עניתי...
קמתי והייתי בהלם, תודה רבה לכולם אין לכם מושג כמה עזרתם לי.
בכל מקרה דיברתי עפ דודה והיא אמרה שאני תמיד יכולה לבוא לגור אצלה...
מקסימום.
הכל יהיה בסדר תודה רבה
אנונימית
בהצלחה אהובה מקווה שהוא יבין ויקבל❤
אנונימית
^^מי ששאל למה שהיא תהיה לסבית זה נגיד התנך
זה לא שהיא מחליטה למה היא נמשכת ואלוהים יצר אותה כזאת
את מי זה מעניין מה הוא יעשה?
הגיוני שהוא יכעס- מאוד הגיוני.
אבל תני לו קצת זמן לעכל...
ואם הוא באמת מגיב בצורת אגרסיבית ועם כעס.
תעשי מה ש*את* רוצה!
אלו החיים שלו ולא של אף אחד אחר!!!
חיים רק פעם אחת,
מה את מעדיפה להסתתר כל החיים שלך בארון ולא להאתהב רק בגלל לרצות את הסביבה (אבא שלך למשל)?!
לא!!
תעשי מה שטוב לך בלי לדפוק חשבון לאף אחד!
טוב לך עם זה? סבבה, תעשי מה שאת רוצה.
ואם אבא שלך ככ הומופוב וקיצוני שזה יכול לגרום למצב שהוא יעיף אותך מהבית, יודעת מה? שיעיף! העיקר שיהיה לך טוב כלסבית/בי.


~סליחה על הישירות באמת חחח אבל בתכלס נתנו לך כאן עצות ממש טובות אני רק מסביר שאת לא צריכה לספור אותו הכל טובב, עכשיו רק נשאר לך לברר אם גם היא לסבית/בי חחח~

לילה טוב! (:
אמ... תקישיבי פשוט תאמרי לאבא שלך שזאת הייתה טעות שלא ושזה חא יחזור על עצמו תנסי לשכנע אותו שזה משהו ששניכם לא רוצות ותנסי להיפגש איתה את לא צריכה לשנות את עצמך בשביל אף אחד אחר❤
גם לי יש מצב דומה חחח
תתביישי לך
תבקשי סליחה מאבא שלך
חוצפנית חסרת בושה
אנונימי
^אני מקווה שאתה ציני אחי
למה שתבקש סליחה? מה היא עשתה?
זה לא שאת באמת לסבית
זה השיעמום שהביא אותך למצב הזה לחשוב שאת לסבית
תבקשי סליחה ממי שגידל אותך ודאג לך כי תראי איזה צער את גורמת לו
אנונימי
^דיי כבר פשוט דיי
למה שזה יגרום לו צער? בין אם היא לסבית ובין אם לא הוא אמור לקבל אותה כמו שהיא.
גם אם הבן שלי יהיה נאצי אני יהיה אמור לקבל אותו כמו שהוא? תפסיקו לבלבל תמוח

כואב לי על אבא שלך מאוד
אנונימי
אתה משווה משיכה מינית לרצח עם?
^התשובה שלך לא מועילה
תעמדי על שלך את לא צריכה להתבייש במי שאת!
היא הכי מועילה בעולם מזתומרת אני לא מבינה מה את רוצה ממנה אני ממש אהבתי אותה
לדעתי אין להורים זכות להחליט עבור ילדיהם את מי מותר או אסור לאהוב.
אם את אוהבת אותה, תקבעי להורים עובדה שזה מה שאת בוחרת ורוצה, וזה מה שטוב לך. בסופו של דבר אני בטוח שהם יקבלו אותך איך שאת. כי בכל זאת, הם ההורים שלך ....
(אולי לא חינוכי, אבל במקומך הייתי נפגש איתה בסתר לבינתיים חחח...)
אבא שלך הומופוב וגם אם את לא לסבית הוא זה פה שלא בסדר.
בקשר לנשיקה ומה שהרגשת ממנה, את צריכה לדבר על זה איתה.
גיל 16 זה לא גיל ההסכמה להתנשק אלא לשכב עם כל גיל למי שאמר את זה.
ודבר שני אבא שלך הומופוב תגידי לו שזאת סתם הייתה מתיחה ושהוא ממש לא צריך להגיב ככה.
אנונימי
אם זה גיל הסכמה לשכב, קל וחומר להתנשק.
ולמה שהיא תגיד לאבא שלה שזו בדיחה אם היא מרגישה שהיא לסבית?
תרשמי לה שאת אוהבת אותה
את מחליטה ותדברי עם נואל אם את רוצה אני אלקח לך קישור לאינסטגרם שלו
את מוזמנת לדבר איתי בפרטי אם את רוצה ופשוט תגידי לה לא צריך להיות אכפת מאבא שלך הוא רק ילד אותך מותר לך לאוהב אותנ
זה איש אממ גי וכן הוא פשוט יעזור לה הוא רשום סיפורים וכזה ויעזור לה לצאת מארון וזה ותקראי סיפור בבואטפאד על זה וכן
חחח גם לי קרתה פדיחה בסיגנון
וואי אנשים במקום לכתוב לה שהיא טועה ואבא צודק תתמכו בה
זכותה לאהוב את מי שהיא רוצה, ואי אפשר לכפות עלייה
אנונימית
בשביל אבות הבנות שלהם אף פעם לא מתבגרות...
לאבא שלך יהיה קשה לקבל את זה אם בכלל הוא יקבל.
תנסי לדבר איתו
וואי וואי אין וידוי שסטרייט כמוני יאהב יותר
אם הייתי אבא שלך הייתי מתבייש בך
מה שהשיעמום והטיקטוק יכולים לגרום לך
כמו שאין זכות בחירה לילדה שלי בעתיד שאביא לעולם ככה גם לא אתן לה את זכות הבחירה להיות לסבית
אני רוצה שהיא תביא ילד מהגבר שיהיה איתה ולא מגזרע של גבר זר
אנונימי
זו לא בחירה נכונה הוא יכל לאבד אותך תסבירי לו בשקט אם הוא לא יקבל את זה תניחי לו
אנונימי לך לישון ועזוב אותה
אנונימית
גם אם זה לא בסדר או כן בסדר, אני חושבת שהוא היה בהלם כי לא שיתפת אותו לפני כן ואם היית משתפת אותו לפני כן ואז היה תופס אותך על חם הוא לא היה מתפרץ ככה
אנונימית
טוב שלא תפס אתכן שוכבות
ומה לעשות לצאת בסתר מי יודע אולי תתאהבו וכבר בגיל 18 תעברו לגור ביחד
מקסימום אם האבא לא יקבל עדיין תוכלו להשכיר ביחד דירה
אנונימי
וואו , הוא מגזים בטירוף והדעה שלו חשוכה ומיושנת אנחנו ב2020 הגיע הזמן שאנשים יבינו שאפשר להימשך לאותו מין , זה בסדר, זה טבעי אנחנו חיים את החיים שלנו ולא חיים את החיים של אחרים זה חיים שלך את רוצה לאהוב בנות?תאהבי תיהיהי מי שאת ותאהבי את מי שעושה לך טוב תסבירי את זה לאבא שלך וטם הוא אןהב אותך ורותה שתיהיהי מאושרת הוא צריך לקבל אותך בדיוק איך שאת❤
אולי התגובה שלו די מוגזמת וגם מוצדקת... אני יסביר..
גם הוא לא בסדר מצד אחד וזה לא אשמתך שהוא ראה את זה זה יותר אשמת חברה שלך את סוג של מאוהבת בה לא? אני מניח , תביני לא קל לחשוב שהבת שלך לסבית אם או רוצה או לא הוא חייב להשלים עם העובדה שאת אוהבת אותה עם הזמן הוא ישלים עם העובדה אני בטוח.
אנונימי
ברור שלא מוצדקת, הוא אמנם אבא שלך אבל הוא לא אמור להחליט עם מי תתנשקי או למי תמשכי, יכול להיות שהוא פשוט היה בשוק אבל כן, הוא יכל להגיב בצורה טובה יותר... מקווה שהדברים ביניכם יסתדרו ושהוא יקבל אותך כמו שאת ובהצלחה עם חברה שלך(:
חברה שלך שאלה היום את אותה שאלה מהצד ההפוך
תהיו ביחד בהצלחה!! 3>
שואל השאלה:
מה איפה מתי
אנונימית
קוראים לשאלה
"אני צריכה עזרה בבקשה אני בוכה"
גם לה אמרו על השאלה שלך
שואל השאלה:
אני דרך המחשב והווצאפ מנותק לא היה לי מושג שיש לה סטיפס
פשוט לקחו לי את הטלפון וזאת הדרך תקשורת היחידת שלי...
אנונימית
חברה שלך העלתה את אותה שאלה והכי עדיף תדברו אני חושבת שגם לה יש רגשות עלייך הכי חשוב תעשו רק מה שאתם אוהבות! בהצלחה
תגידי לה שזו את ותדברו פה
קוראים לשאלה
אני צריכה עזרה בבקשה אני בוכה
תחפשי ותדברו תוך כדי בצאטים שיש פה
שואל השאלה:
אוקיי אני אצטרך לשקר לאבא שלי שלא היה כלום הןא לא מאמין אבל אני אפנה ללב של אצא שלי כי לו אין אחד כזה
אנונימית
בסופו של דבר הוא יקבל אותך פשוט הוא בהלם עכשיו תנסי עכשיו פחות לדבר איתו דברי אם אימא שלך היא תרגיע אותו ואז תשבו את אמא שלך ואבא שלך לשיחה ותסבירי הכל והם יבינו אני בטוחה