4 תשובות
הייתי פונה למשטרה...
אם את צריכה מישהי לדבר איתה מוזמנת לפרטי(:
שואל השאלה:
לפנות למשטרה זה לא קצת מוגזם?
זה כבר עובר כל גבול תפני למשטרה
הייתי הולכת במקומך להגיש תלונה במשטרה, זה הטרדה לכל דבר... ואם זה הגיע למצב כזה לכי תדעי מה עוד יכול לקרות..