9 תשובות
של קיץ עכשיו
עוד לא, שיהיה קר יותר
אני אלבש כשיהיה קר
בנתיים רותח לי, אני עם מזגן
בברכה, לחם פיט.
בנתיים רותח לי, אני עם מזגן
בברכה, לחם פיט.
אני עם בגדים קצרים, בכלל לא קר
של קיץ, ממש חם לי אני עם מזגן
עוד לא...
גם בחורף אני יושן בלי בגדים וחלון פתוח
אנונימי
חם לי אחותי חם
חורףף, כי אני בבית- ואין יוצר כיפי מפיגמה ארוכה
באותו הנושא: