3 תשובות
חרא , קשה , לא כיף
אני גם ככה לא מבינה אז למה אני בכלל נכנסת
אני גם ככה לא מבינה אז למה אני בכלל נכנסת
קשוח לי מאוד אבל תקופה שתחלוף.
משעמם.
באותו הנושא: