התחברות הרשמה

איך אתם מרגישים עם השיעורים בזום?

25 באוקטובר 2020, 08:28
זום    
3 תשובות
חרא , קשה , לא כיף
אני גם ככה לא מבינה אז למה אני בכלל נכנסת
ע
עיראקית
קשוח לי מאוד אבל תקופה שתחלוף.
E
ErO
משעמם.
ל
ליהיא.
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על השיעורים בזום?
לדעתכם השיעורים בזום באמת יעילים?
תגידו, אתם נכנסים לכל השיעורים בזום?
מה להגיד למחנכת כדי שתיתן לי אישור לא לפתוח מצלמה בזום בכל השיעורים?
גם אצלכם מגזימים עם השיעורים בזום?
גם אתכם השיעורים בזום כבר משעממים?
וואי אין לי כוח לשיעורים בזום הבית ספר רוצה לעשות לנו שיעורים בזום
כמה חיסורים יש לכם מאז שהתחילו השיעורים בזום?
השיעורים בזום באמת מועילים?
אתם נכנסים לכל השיעורים בזום?
אתם מבריזים מכל השיעורים בזום?