5 תשובות
בעיקרון, עדיף שאף אחד לא יגיד, אבל זה כמו כשנכה יצחק על נכים ואז שבן אדם לא נכה יצחק על נכים
כי כשמישהו צוחק על קבוצה של אנשים בחרה שהוא חלק מהם מבינים שזה לא ברצינות, אבל כשבן אדם מחוץ לקבוצה הזאת צוחק לא יודעים אם זה ברצינות או בצחוק
כי כשמישהו צוחק על קבוצה של אנשים בחרה שהוא חלק מהם מבינים שזה לא ברצינות, אבל כשבן אדם מחוץ לקבוצה הזאת צוחק לא יודעים אם זה ברצינות או בצחוק
כי המילה הזאת זה ככה קראו לעבדים כהיי עור לפני הרבה הרבה זמן וממש התעללו בהם הבהירי עור אז רק לכהיי עור אפשר להגיד ואם אתה תגיד אז זאת קללה ממש מעליבה וגזענית כלפיהם
אתה לא חי בארה"ב אז מה אכפת לך
כי זו מילה שהייתה נאמרת על ידי לבנים לשחורים בתקופת העבדות עד לא מזמן (שנות השישים שבעים שמונים...) בתור קללה ומילת גנאי, לשחורים מותר לומר כי כשזה עליהם והם אומרים את זה זה בסדר, אבל כלבנה את לא יכולה לומר את זה כי את לבנה ואין לך קשר לזה וזה לא מצחיק
כי אסור למי שלא קשור לאנשים כהיי עור להגיד את המילה הזאת
באותו הנושא: