התחברות הרשמה

זה רע שהייתי מדריכה בצבא הייתי מוציאה מהשיעור חניכים שעיצבנו אותי?

כי ידיד צחק על זה. מה מצחיק בזה?
25 באוקטובר 2020, 11:06
הדרכהתפקידים בצה"ללהוציא מהכיתהחניכיםלעצבן    
תשובה אחת
כן זה קצת רע...
אנונימית
באותו הנושא:
אם הייתי מדריכה בצבא, מה זה אומר עליי?
למה שאני אומרת לאנשים שהייתי מדריכה בצבא הם מתלהבים?
כשאני מספרת לאנשים שהייתי מדריכה בצבא הם פותחים עיינים ומתחילים להתנהג שונה. מה ישלהם?
למה חברים שלי מקנאים בי שהייתי מדריכת מחשב בצבא?
למה "ידיד" שלי לשעבר רומז לי שאני מטומטמת אם בצבא הייתי מדריכה ועכשיו לומדת לתואר באדריכלות?
למה חברים שלי חושבים שהייתי מכית אם הייתי מדריכה?
זה נחשב שהייתי מוצלחת אם הייתי מדריכת מחשב בצבא?
אם הייתי מדריכה בתנועת נוער זה יכול לעזור לי בתפקידים בצבא? ואם לא בצבא אז במשהו אחר בחיים?
אני נחשבת חכמה אם הייתי מדריכה בצבא?
למה "ידיד" שלי לשעבר מקנא בי שהייתי מדריכה בצבא?
אם אני אומרת לאנשים שהייתי מדריכה בצבא מה הם חושבים עליי?