10 תשובות
ואו שמע, זה אחד הטעימים. אבל זה לא הכי בריא
קצת עושה בחילה
אנונימית
כןן
זה סביר מינוס
זה אחד הטעימים , וזה קליל להכין , אם אין מה לאכול אפשר לאכול את זה
אם את אוהבת מלוח אז זה יהיה לך טעים
אבל לא מומלץ זה ממש לא בריא
אבל לא מומלץ זה ממש לא בריא
שואל השאלה:
גם אבקת מרק אכלתי פעמים או שלוש
גם אבקת מרק אכלתי פעמים או שלוש
אנונימית
יואו איך אני מקנאה בך... מנה חמה זה דוחה
אוקיי מה אני אמור לעשות עם זה?!
אוי אוי אוי.... עכשיו הגיע הזמן לבכות...
באותו הנושא: