10 תשובות
ואו שמע, זה אחד הטעימים. אבל זה לא הכי בריא
קצת עושה בחילה
אנונימית
כןן
זה סביר מינוס
זה אחד הטעימים , וזה קליל להכין , אם אין מה לאכול אפשר לאכול את זה
אם את אוהבת מלוח אז זה יהיה לך טעים
אבל לא מומלץ זה ממש לא בריא
שואל השאלה:
גם אבקת מרק אכלתי פעמים או שלוש
אנונימית
יואו איך אני מקנאה בך... מנה חמה זה דוחה
אוקיי מה אני אמור לעשות עם זה?!
אוי אוי אוי.... עכשיו הגיע הזמן לבכות...