34 תשובות
תתחילי לחשוב על גברים אחרים. מדובר בגבר נשוי עם ילדים אל תעשי שטויות
שואל השאלה:
אני מנסה באמת אבל הוא לא יוצא לי מהראש באמת אוף
אני מנסה באמת אבל הוא לא יוצא לי מהראש באמת אוף
אנונימית
אז תאונני עליו. ברצינות, לא צוחק. ככה הוא יהיה איתך בחלומות אבל במציאות הוא גבר נשוי עם ילדים
שאת עושה לילדים בייביסיטר תעשי לו עיניים ותפתי אותו תנסי להזרים אותו ברצינות
תגידו אתם רציניים איתי?!
זה יכול לפרק משפחה!
זה יכול לפרק משפחה!
שואל השאלה:
חחח נו אני רצינית
חחח נו אני רצינית
אנונימית
וואי התשובות פה מזעזעות, אל תקשיבי להם זה גבר נשוי עם ילדים את יכולה להרוס פה חיים של משפחה שלמה, זה נוראי!
אנונימית
שואל השאלה:
למה שאני יהרוס? באמת נראה לכם שיהיה בינינו משהו? (לצערי)
הוא לא ירצה בחיים
למה שאני יהרוס? באמת נראה לכם שיהיה בינינו משהו? (לצערי)
הוא לא ירצה בחיים
אנונימית
ניראלי זה קראש זמני....
יש דברים שלא צריכים לקרות!
תנסי לשכוח ממנו.
(גבר נשוי עם ילדים...את תהרסי לו את החיים!)
תנסי לשכוח ממנו.
(גבר נשוי עם ילדים...את תהרסי לו את החיים!)
שואל השאלה:
איך בדיוק אני יהרוס לו את החיים? זה לא שהוא יודע שאני אוהבת אותו
אני פשוט לא מפסיקה לחשוב עליו לא משנה מי תביאו לי
איך בדיוק אני יהרוס לו את החיים? זה לא שהוא יודע שאני אוהבת אותו
אני פשוט לא מפסיקה לחשוב עליו לא משנה מי תביאו לי
תפסיקי לעבוד אצלו
שואל השאלה:
לא לא זה גם מלא כסף גם אני ממש אוהבת את הילדים וגם הם חייבים לי כסף חחח
לא לא זה גם מלא כסף גם אני ממש אוהבת את הילדים וגם הם חייבים לי כסף חחח
שואל השאלה:
אוף מה לעשות נו?? אני לא מפסיקה לחשוב עליו זה כבר לא מצחיק
אוף מה לעשות נו?? אני לא מפסיקה לחשוב עליו זה כבר לא מצחיק
אחותי תקשיבי,
זה לא יקרה ביניכם כי זה לא מתאים משום מבחינה.
תנסי לאט לאט לשכוח מזה.
זה לא יקרה ביניכם כי זה לא מתאים משום מבחינה.
תנסי לאט לאט לשכוח מזה.
דפאק מה זה התשובות האלה יצאתי לשנייה מסטיפס חושבים שהם יכולים לעשות מה שבא להם (צחקתי)
סתם סתם לשאלתך תנסי לשכוח ממנו..
בכל זאת הוא נשוי + ילדים
זה מובן לך שלא יקרה בניכם כלום נכון?
בכל אופן תנסי פשוט לשכוח ממנו
או שתעזבי תעבודה..
סתם סתם לשאלתך תנסי לשכוח ממנו..
בכל זאת הוא נשוי + ילדים
זה מובן לך שלא יקרה בניכם כלום נכון?
בכל אופן תנסי פשוט לשכוח ממנו
או שתעזבי תעבודה..
אל תעשי שום דבר בכיוון, זה אכזרי ונוראי
תפסיקי לעבוד אצליהם אחרי שתקבלי את החוב, כסף לא שווה את זה
ופשוט תחכי, זה יעבור לבד. תאונני עליו או משהו
תפסיקי לעבוד אצליהם אחרי שתקבלי את החוב, כסף לא שווה את זה
ופשוט תחכי, זה יעבור לבד. תאונני עליו או משהו
אנונימית
אוי ואבוי - זה מה שיש לי להגיד.
אני אמנם לא הייתי מתחילה איתו אבל אני מבינה את המצב שלך ומציעה לך כן לדבר איתו, שיהיה לך על מי לחשוב , תלמדי להכיר אותו..
זה כיף שיש מישהו לחבב, גם אם לא תצאו
זה כיף שיש מישהו לחבב, גם אם לא תצאו
אנונימית
תקשיבי קחי את הכסף ותפסיקי לעבוד שם מבטיחה לך שזה זמני.
ובטח שזה יהרוס את המשפחה.
היית רוצה שאבא שלך יהיה עם הביביטר שלך כשאת קטנה ויבגוד בך ובאמא שלך ככה?
למה את מתנהגת ככה?!
ובטח שזה יהרוס את המשפחה.
היית רוצה שאבא שלך יהיה עם הביביטר שלך כשאת קטנה ויבגוד בך ובאמא שלך ככה?
למה את מתנהגת ככה?!
חחח אמאלה אני לא מבינה אם אנשים פה רציניים או צוחקים
בהנחה שזה אמיתי, את בת 12-16 נכון?
אז תירגעי ותביני שזה רק קראש וזה עובר
לא יקרה ביניכם כלום, אל תפתחי איתו שיחה כמו שהאנונימית מעליי הציעה. אתם לא ידידים, את רק הבייביסיטר
ודרך אגב את לא תהרסי חיים של משפחה שלמה את רק תביכי את עצמך, כי לא הולך לקרות כלום גם אם "תעשי את הצעד"
בהנחה שזה אמיתי, את בת 12-16 נכון?
אז תירגעי ותביני שזה רק קראש וזה עובר
לא יקרה ביניכם כלום, אל תפתחי איתו שיחה כמו שהאנונימית מעליי הציעה. אתם לא ידידים, את רק הבייביסיטר
ודרך אגב את לא תהרסי חיים של משפחה שלמה את רק תביכי את עצמך, כי לא הולך לקרות כלום גם אם "תעשי את הצעד"
בת כמה את ובן כמה הוא
בדיוק
תקחי את הכסף שחייבים לך ותעזבי את העבודה.
אם יקרה משהו את סתם תהרסי חיים של משפחה שלמה , וגם את של עצמך. זה לא שווה את זה ❤
אם יקרה משהו את סתם תהרסי חיים של משפחה שלמה , וגם את של עצמך. זה לא שווה את זה ❤
גם אני התאהבתי על אמת במלא דמויות מסרטים וסדרות ואני רצינית באמת הרגשתי אהבה
אז מה
ממשיכים הלאה ולא חושבים על זה ונכנסים לפרופורציות זה בן אדם עם אישה וילדים
יש לך את כל החיים להכיר מישהו בגילך ולהתאהב בו
אז מה
ממשיכים הלאה ולא חושבים על זה ונכנסים לפרופורציות זה בן אדם עם אישה וילדים
יש לך את כל החיים להכיר מישהו בגילך ולהתאהב בו
אנונימית
איזה תגובות נוראיות
יום אחד אתם תהיו בשלב בחיים כמו של האבא הזה ואני בטוחה שכל אחד ואחת מכם לא הייתם רוצים שאיזה ילדה צעירה תפרק לכם את המשפחה
ולשאלה זה יעבור לך, את צריכה לזכור שזה קראש, שאת דלוקה על המראה שלו ושזה עובר ושיש עוד גברים בעולם ושהוא נשוי ושאת לא היית רוצה שיעשו לך דבר כזה
יום אחד אתם תהיו בשלב בחיים כמו של האבא הזה ואני בטוחה שכל אחד ואחת מכם לא הייתם רוצים שאיזה ילדה צעירה תפרק לכם את המשפחה
ולשאלה זה יעבור לך, את צריכה לזכור שזה קראש, שאת דלוקה על המראה שלו ושזה עובר ושיש עוד גברים בעולם ושהוא נשוי ושאת לא היית רוצה שיעשו לך דבר כזה
אנונימית
תקשיבי את לא יכולה פשוט לבוא אליו הוא עם משפחה אני אומר תפסיקי לעבוד אצלהם ותנסי לעבור את זה...
בסדר יכול לקרות בסופו של דבר אנחנו בני אדם ולא שולטים על הרגשות שלנו...
אבל ממליצה לך לשמור מרחק פשוט תבקשי את הכסף שמגיע לך ותפסיקי לעבוד שם גם לראות אותו לא יעשה לך טוב מדובר פה בבן אדם נשוי לא חסר אנשים שצריכים בייביסיטר אם את כל כך אוהבת את העבודה הזאת
אבל ממליצה לך לשמור מרחק פשוט תבקשי את הכסף שמגיע לך ותפסיקי לעבוד שם גם לראות אותו לא יעשה לך טוב מדובר פה בבן אדם נשוי לא חסר אנשים שצריכים בייביסיטר אם את כל כך אוהבת את העבודה הזאת
לא לעשות את לא יכולה לשלוט ברגשות שלך אני מבין
אבל הוא אבא שלהם עדיין זה לא מוסרי (טל מוסרי) תדמייני אם לך היה מישהי או מישהו שהיו עושים לך בייביסיטר והם ניו מאוהבים ומחזרים אחרי אחד ההורים שלך
אל תדאגי מתאהבים מהר
אבל הוא אבא שלהם עדיין זה לא מוסרי (טל מוסרי) תדמייני אם לך היה מישהי או מישהו שהיו עושים לך בייביסיטר והם ניו מאוהבים ומחזרים אחרי אחד ההורים שלך
אל תדאגי מתאהבים מהר
אנונימי
חחח אחותי את חולת נפש את פשוט חולת נפש
סליחה זה לא היא הורסת זה הוא הורס מעצמו!!!!!
גאוני אני לא אשקר
אנונימי
שואל השאלה:
אמאלה מה יש לכם? לא הבנתם אותי נכון
נראה לכם שאני אגיד לו שאני אוהבת אותו? אני גם בחיים לא יהרוס את המשפחה שלהם ונראה להםם באמת שאני יצא עם מישהו שיכול להיות אבא שלי?
סהכ ביקשתי עזרה איך להפסיק לחשוב עליו זה הכל
אמאלה מה יש לכם? לא הבנתם אותי נכון
נראה לכם שאני אגיד לו שאני אוהבת אותו? אני גם בחיים לא יהרוס את המשפחה שלהם ונראה להםם באמת שאני יצא עם מישהו שיכול להיות אבא שלי?
סהכ ביקשתי עזרה איך להפסיק לחשוב עליו זה הכל
שואל השאלה:
ותגידו הייתי בחמות?
ותגידו הייתי בחמות?