7 תשובות
שיתוק שינה וחלום צלול זה מסובך, אנשים מתכוננים לזה ונדיר אם יש להם חלול צלול או שיתוק שינה בלי שהם מתכוונים לזה.. אם תחשוב על זה לא יקרה
יכול להיות לכולם שיתוק שינה.
חלום צלול זה לא אותו דבר כמו שיתוק שינה..

חלום צלול הוא בעצם חלום שאתה מודע למה שקורה בו ויודע שזה חלום ככה שאתה יכול לשחק איתו איך שאתה רוצה.
זה חוויה די כייפית ונחמדה.

שיתוק שינה אני פחות מכירה אבל בגדול זה כמו התקף רפואי כזה..

בכל מקרה אף אחד מהם לא מסוכן כל כך, אין משהו שגורם לזה אלא זה קורה פתאום אין מה לפחד
זה סתם שטויות, לא מרגישים את זה כלכך, רק אחר כך שאת מבינה מה עברת זה יכול קצת להפחיד אבל לא צריך לפחד מזה
שואל השאלה:
איך היה השיתוק השינה הראשון שלכם? איך היה החלום הצלול הראשון שלכם?
לא שמתי לב יותר מידי, פשוט היה מגניב לשלוט, ושיתוק, עברתי דברים יותר מפחידים
שואל השאלה:
איך נכנסים לחלום צלול? ומה עשיתם בו? זה נשמע מוזר.
אז אתם אומרים לי שאם עכשיו אני רוצה לחלום שאני בחלל ואני פוגש פרה ואז היא לוקחת אותי לאלוהים והוא אומר לי שאני המשיח ואז יש פיצוץ. אני יכול?