9 תשובות
אל תדברי, תעשי. מעשים חזקים יותר מדיבורים. תקבעי לעצמך מטרה. ותפעלי בשקט להשיג אותה. אם הם יתערבו תגידי להם שזאת המטרה שלך ואת מאוד תעריכי אם הם לא יפריעו לך.
אני מבין אותך, אני עובר דברים דומים עם ההורים שלי, גם בן 23 אגב.
אני כבר הפסקתי להתייחס אל שלי.. הם לא הולכים להשתנות וזה סתם רק מתסכל לנסות לדבר איתם.
אני לא חושב שיש אופציה יותר טובה מאשר להתרכז בעצמך, לסמוך על יכולת השיפוט שלך ולהבין שהדעה שלהם לא שווה כלום.
אל תספרי להם כלום ושום דבר ככה לא אהיה להם מה להעיר לך, בכללי תציבי להם עובדות שאת זאת שקובעת כל דבר בחייך ובסופו של דבר כל אחד חיי בשביל עצמו, תתחיל לחפש לך מטרות ותשיגי אותם בחיים בהצלחה
שואל השאלה:
הלוואי וזה היה עוזר ..
מבחינתם כל עוד הם המשפחה שלי- אני עדיין החפץ שלהם ואני צריכה לעשות מה שהם רוצים
לא משנה בת כמה אני
אפילו בלימודים שלי הם התערבו
ובעסק שאני מתכננת לפתוח הם יתערבו
בגלל שהם שילמו על הלימודים, מבחינתם הם יכולים להתערב ומבחינתם זה העסק גם שלהם
שואל השאלה:
הם אפילו קובעים לי מה לאכול ומה לא לאכול
איך זה מתבטא? מה הסדר יום שלך?
שואל השאלה:
זהו שאין לי סדר יום
קמה בבוקר , שמה אוזניות עד הערב והולכת לישון
מבין אותך גם לי אין סדר יום, ההורים שלי מתייחסים עליי כמו ילד קטן אבל מציק אבל צריך לעשות מעשים וככה אפשר להתקדם בחיים, הבעיה שזה פוגע בדימוי עצמי שלי או גם שלך אבל אילו החיים רק להתחיל בצעדים קטנים עד שאפשר לעזוב את הבית ולמצוא עבודה טובה
תקשיבי שזה בדיוק המצב שלי
רק שאני בת 20