10 תשובות
נראלי שזה כבר נגמר יפה
תשלחי משהו קצר, למרות שזה נראה הדדי ונגמר יפה...
שואל השאלה:
עזבו החלטתי לא לכתוב לו כלום
זה מובן גם ככה
אין צורך במשפטי פרידה הרי אין פה זוגיות
אנונימית
אבל אולי הוא כן מחכה להודעה...
אין צורך שתכתבי לו פעם נוספת- את לא צריכה להתחנן לתשומת לב ואת לא אמורה לרדוף אחריו בשום צורה.
שואל השאלה:
אני זאת ששלחתי לו הודעה אחרונה
הוא גם צריך להביע עניין
אנונימית
שואל השאלה:
ואם לא אז
אין לי מה לשלוח
גם ככה ירד לי ממנו
אנונימית
אם את לא מעוניינת בו אז למה שיהיה לך אכפת ממנו ? בין אם זה בצורה של כתיבה או לכתוב על זה שאלה ובכללי ?. אם כמו שאת אומרת ואת לא מעוניינת בו אז תשאירי את זה בעבר ופשוט תתנהלי רגיל ותעברי הלאה . במילא את רואה ששלחת והוא לא עונה לך כבר כמה זמן אז כנראה שגם לו אולי לא מתאים . בקיצור אין טעם להמשיך לחשוב על זה כי זה כבר בעבר כנראה גם מבחינתו
שואל השאלה:
כי אני בן אדם כזה
אני אוהבת לסיים דברים
לא להשאיר פתוח
בגלל זה שאלתי את השאלה
לא כי אכפת לי ממנו
אנונימית
על מה המינוסים? אני פשוט חושב בתור בן שלא הייתי עובד למישהי אחרת אם לא הייתי מקבל הודע שזה נגמר או שולח הודעה כזאת... אם זה משהו כזה שזה מובן מאליו אז לא צריך אבל עדיין עדיף.